Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن آقاپور عصر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه مسابقات قهرمانی بزرگسالان جودو کشور برای اولین بار و بعد از ۴۰ سال در اورمیه برگزار می شود افزود: این مسابقات با حضور ۳۲ تیم و در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این مسابقات بیش از ۸۰۰ ورزشکار خانم و آقا به رقابت می پردازند ادامه داد: مسابقات بانوان از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ آذر به طول می انجامد، مسابقات آقایان نیز از تاریخ ۲۸ آغاز و ۳۰ آذر پایان می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقاپور با بیان اینکه نفرات برتر مسابقات به اردوی تیم ملی جودو دعوت می شوند اظهارداشت: تلاش می کنیم تا جودوی استان را احیا کنیم. در زمان های دور جودوی آذربایجان غربی و به ویژه اورمیه در سطح بالایی بود اما متاسفانه طی سال های گذشته جودوی استان بسیار افت کرده است.

رئیس هئیت جودوی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در روز های گذشته برای اولین بار در کشور امتحان دان ۱ تا ۵ را با سیستم جدید برگزار کردیم گفت: در تلاش هستیم تا آکادمی هیئت جودو را در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع ایجاد کنیم.

آقاپور با اشاره به اینکه دو نفر از نونهالان از استان به اردوی تیم ملی کشور دعوت شده اند افزود: نمی خواهیم زنگ تفریح جودوی کشور باشیم ، هدف ما قهرمانی نیست بلکه فعال شدن دوباره این رشته در استان است.

کد خبر 4798822

منبع: مهر

کلیدواژه: وحید آقاپور اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی جودو بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان مجلس شورای اسلامی قزوین تعطیلی مدارس یاسوج بارش برف ثبت نام کاندیداها خطبه های نماز جمعه بیرجند شهرکرد کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۵۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل امارات مانع اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ شد

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صداوسیما، سی و‌دومین دوره مسابقات جودو قهرمانی آسیا در حالی یکم تا چهارم اردیبهشت امسال به میزبانی کشور هنگ کنگ برگزار خواهد شد که تیم ملی جودو کشورمان با ترکیب ۱۱ جودوکا در بخش مردان و بانوان قرار بود بامداد پنج شنبه ۳۰ فروردین به این رقابت‌ها اعزام شود، اما با توجه به بارش شدید باران و وقوع سیلابی بی‌سابقه در کشور امارات، همه پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی دبی لغو شد.
تیم ملی جودو کشورمان قرار بود بامداد فردا، پنج شنبه راهی امارات و پس از آن راهی کشور هنگ کنگ شود که فعلا باتوجه به شرایط کشور امارات اعزام تیم ملی از این کشور به محل برگزاری مسابقات ممکن نیست و مسئولان فدراسیون جودو به دنبال پرواز جایگزین از کشور دیگری برای اعزام تیم ملی به این رقابت‌ها هستند.

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بانوان کشور
  • تیم ملی جودوی ایران امروز راهی هنگ‌کنگ می‌شود
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • لغو پرواز تیم ملی جودو به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ لغو شد
  • سیل امارات مانع اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ شد
  • درخشش کاراته کا‌های مازندرانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • معرفی افراد برتر در مسابقات کاراته قهرمانی پسران کشور
  • نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در رده بزرگسالان انتخاب شدند
  • نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان