Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو به تعداد بسیار محدود از ساعت 11 صبح روزدو شنبه مورخ 98/09/25 آغاز می شود.

به گزارش عصر ایران، در اطلاعیه ایران خودرو آمده است: با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت ایران خودرو فیلترهای را مطابق شرط و شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که ذیلا" تشریح شده قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت نام مشتری از سوی شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان حداکثر ظرف 20 روز مسترد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط و توضیحات روش فروش اعتباری:

در این روش فروش صرفا" مشتریانی امکان ثبت نام خواهند داشت که چک های طرح " سامانه صیاد " را داشته و فاقد هرگونه چک برگشتی باشند از اینرو اطلاعات صادر کننده چک پس از انجام پیش پرداخت، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند فروش امکان پذیر خواهد بود، همچنین نتیجه بررسی و اعتبارسنجی از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد،و در صورت عدم امکان اعتبارسنجی وجوه پرداختی مشتری به حساب ایشان استرداد خواهد شد.

ضمنا" چک باز پرداخت اقساط با تاریخ قید شده در بخشنامه صرفا" از مشتری صاحب قرارداد دریافت خواهد شد و در این بخشنامه امکان دریافت چک از شخص ثالث (اقوام درجه یک ،دو و ...) وجود ندارد و عنوان صادر کننده چک دراین بخشنامه اشاره به صاحب قرارداد دارد. همچنین فک رهن سند خودرو زودتر از موعد چکها برای کلیه محصولات این بخشنامه امکانپذیر نخواهد بود، لذا ضروریست نمایندگی های محترم در این خصوص اطلاع رسانی مقتضی به مشتریان خود داشته باشند.


جدول فروش به شرح زیر است/ برای مشاهده بر روی آن کلیک نمایید

 

لینک کوتاه: asriran.com/002x5R

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ایران خودرو فروش خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۵۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز تازه پژو در بازار؛ ایران‌خودرو از فروش محصول محبوب صرف‌نظر کرد؟

گروه پژو در سال گذشته با افت تولید و عرضه روبرو شد تا پیام روشنی به بازار مخابره کند.

به گزارش اقتصادنیوز، تولید گروه پژو در سال ۱۴۰۲ به نسبت سال ۱۴۰۱ با افت حدود ۲۴ درصدی روبرو شد. ایران خودرویی‌ها در سال گذشته در مجموع تولید حول و حوش ۲۶۹ هزار دستگاه انواع محصولات خود با برند پژو را نهایی کردند؛ این در حالی‌ست که خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص یک سال قبل‌تر یعنی در سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۳۵۳ هزار و ۲۰۰ دستگاه از خودرو حاضر در سبد محصولاتی پژو را تولید کرد؛ بنابراین شاهد هستیم که تیراژ تولید افتی بیش از ۸۴ هزار دستگاهی را در بازه زمانی یاد شده به خود دیده است.

ایران خودرو در پایان سال ۱۴۰۲ در فروش گروه پژو نیز با کاهش عرضه مواجه شد. این خودروساز در سال گذشته حدود ۲۷۵ هزار دستگاه انواع پژو را برای متقاضیان خود فاکتور کرد. خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص در سال ۱۴۰۱ حول و حوش ۳۶۴ هزار دستگاه انواع پژو را روانه بازار خودرو کرد.

این خودروساز با افت فروش نزدیک به ۸۹ هزار دستگاهی در خانواده پژو روبرو بوده است. این کاهش عرضه از افت بیش از ۲۴ درصدی حکایت دارد.

کاهش تیراژ تولید و عرضه گروه پژو این پیام را به بازار خودرو مخابره می‌کند که ایران‌خودرویی.‌ها دیگر دل از "شیر" خود کنده و قصد دارند از سهم پژو در سبد محصولاتی خود کاسته و جا را برای سایر محصولات خود باز کنند.

افت تیراژ تولید و فروش محصولات تولیدی با برند پژو در سبد محصولاتی ایران خودرو متقاضیان را حسابی سوپرایز می‌کند. طی حدود سه دهه‌ای که حضور محصولات تولیدی ایران خودرو با برند پژو می‌گذرد مشتریان به نوعی به این برند خودرویی عادت کرده و به دنبال خرید خودرو‌ها با برند پژو هستند. محصولاتی مانند پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۶ و پژو پارس جز برند‌های محبوب بازار خودرو بوده و هستند. محصولات برند پژو جز انتخاب‌های اول خریداران محسوب می‌شوند.

البته ایران خودرویی‌ها به دنبال حذف برند پژو از سبد محصولاتی خود نیستند، اما به نظر می‌رسد به سمت محدود کردن برند پژو در سبد محصولاتی خود حرکت می‌کنند. آن‌طور که بررسی اطلاعات ایران خودرو نشان می‌دهد تمرکز در سبد محصولاتی این خودروساز روی تولید انواع پژو ۲۰۷ متمرکز خواهد بود.

باید منتظر واکنش بازار به خداحافظی با محصولات پُرطرفداری مانند پژو ۲۰۶ و پژو پارس باشیم.

دیگر خبرها

  • شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 کرمان موتور در فروردین 1403
  • آغاز فروش اقساطی ۲ محصول کرمان موتور + جدول فروش
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )
  • اعلام شرایط فروش اقساطی ۳ محصول کرمان موتور
  • شرایط فروش اقساطی سه محصول کرمان موتور اعلام شد
  • سورپرایز تازه پژو در بازار؛ ایران‌خودرو از فروش محصول محبوب صرف‌نظر کرد؟
  • حراج ۳ محصول پرطرفدار ایران خودرو + جزییات
  • فروش پرطرفدارترین محصول ایران خودرو (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + شرایط