Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مهدی زاده رئیس مرکز بهداشت شهرستان چایپاره در جلسه کارگروه فرهنگی این شهرستان که با موضوع کودکان و آسیب‌های دوران کودکی برگزار شده بود اعلام کرد و گفت: متوسط نرخ چاقی در بین کودکان استان ۳.۴ درصد است، اما این نرخ در بین کودکان ۱ تا ۵ سال چایپاره ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
۵ درصد است که ۹ دهم درصد نسبت به میانگین استانی بیشتر است.   رئیس مرکز بهداشت شهرستان چایپاره علت این چاقی کودکان را تغذیه نامناسب و و نا کافی بودن تحرک در بین کودکان عنوان کرد و افزود: باید برای اصلاح وضعیت تلاش بیشتری بشود.   محمدی فرماندار چایپاره نیز در این جلسه بر لزوم راه اندازی اورژانس اجتماعی در راستای حمایت از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست تاکید کرد.   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علوم پزشکی چاقی کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۵۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شخم بیش از نیمی از شالیزار‌های شهرستان ماسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ علی حیدرزاده گفت: از ۷ هزار هکتار شالیزار شهرستان ماسال ، تاکنون ۴ هزار هکتار معادل ۵۵ درصد آن شخم خورده است.

وی با بیان اینکه شالیکاران باید مزارع خود را هرچه زودتر برای کشت برنج آماده کنند، افزود: ۵۵ درصد از شالیزار‌های ماسال قابلیت شخم اول دارند.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان ماسال گفت: مشکلی در تامین کود کشاورزی در ماسال وجود ندارد.

شهرستان ماسال ۱۰ هزار شالیکار دارد و سالانه حدود ۱۵ هزار تن برنج سفید در این شهرستان تولید می‌شود.

دیگر خبرها

  • شخم بیش از نیمی از شالیزار‌های شهرستان ماسال
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • وضعیت سد کرج پس از بارش‌های اخیر
  • ٨ کیلو کاهش وزن با خوردن روزانه این نوع سرکه
  • اقامت گردشگران در مهاباد ۲۷ درصد افزایش یافت
  • افزایش 27 درصدی سفرهای نوروزی به مهاباد
  • اشتغال صنعتی گناباد ۱۱۷ درصد افزایش یافت
  • با ورود چندین سامانه بارشی تا حدودی کسری بارش اردبیل جبران شد
  • چاقی یهویی سلنا گومز سوژه شد
  • طرح فرهنگی پلیس راهور برای کاهش تصادفات در نائین