Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران خوزستانی در پی اطلاعیه اداره‌کل مدیریت بحران خوزستان مبنی بر ورود سامانه بارشی قوی به استان و احتمال سیلابی شدن ممنون‌الخروج شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، پیرو اخطاریه قبلی اداره کل مدیریت بحران خوزستان و با توجه به هشدار مجددمورخ ٢4 آذر ٩٨ سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص شروع فعالیت سامانه بارشی از روز دوشنبه 25 آذر 98 ونوع مخاطره: بارش شدید باران، رگبار و رعد و برق، در نیمه جنوبی کشور گاهی وزش باد شدید موقت، در مناطق مستعد تگرگ ودر مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف ومنطقه اثر: روز دوشنبه ٢٥ آذرنیمه جنوبی خوزستان و جزایر شمالی خلیج فارس حداکثر (80 - 50 میلیمتر) و نیمه شمالی خوزستان حداکثر (30- 15 میلیمتر) و سه‌شنبه ٢6 آذرشمال خوزستان حداکثر (40 - 20 میلیمتر)؛ زمان پایان: در اطلاعیه و اخطاریه‌های بعدی اطلاع رسانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس مدیران استان‌خوزستان با دستور مدیرکل مدیریت بحران استان ممنون‌الخروج شدند.

لینک کوتاه: asriran.com/002x5U

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۵۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی در راه خراسان جنوبی

زارعی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: بر اساس خروجی مدل‌های پیشابی هواشناسی تا روز جمعه افزایش ابر، از اواخر وقت امشب با نفوذ توده هوای ناپایدار جوی گاهی وزش باد شدید در مناطق بادخیز همراه با گرد و خاک، رگبار و رعد و برق، در مناطق مستعد بارش تگرگ و خطر برخورد صاعقه و در ارتفاعات تشکیل مه پیش بینی می‌شود.

وی افزود: با توجه به حجم بارش‌ها و ماهیت رگباری آنها، وقوع رواناب، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها، به ویژه در نیمه جنوبی، بخش مرکزی و شمال شرق استان دور از انتظار نیست.

زارعی بیان کرد: به لحاظ دمایی تا صبح فردا روند تغییرات دما افزایشی است و به تدریج از فردا ظهر تا صبح جمعه تغییرات دما کاهشی خواهد بود.

به گفته کارشناس هواشناسی استان با توجه به تقویت ناپایداری‌های جوی در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه هشدار سطح نارنجی در استان صادر شد.

وی ادامه داد: در این هشدار پرهیز از سفر‌های غیرضرور، خودداری از تردد در محور‌های مواصلاتی همجوار از جمله سیستان و بلوچستان و کرمان عدم توقف در مسیر رودخانه‌های فصلی، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، تامین پوشش و تجهیزات گلخانه‌ها و پرهیز از عملیات کشاورزی توصیه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در اصفهان / دستگاه‌های امدادی در آماده‌باش قرار دارند
  • سامانه بارشی در راه خراسان جنوبی
  • ورود سامانه بارشی به جو خراسان جنوبی
  • سامانه بارشی جدید در راه این مناطق کشور
  • ورود سامانه بارشی جدید به خوزستان
  • ورود سامانه بارشی ‌به‌ خوزستان از امروز
  • ورود سامانه بارشی از جنوب خوزستان
  • ورود سامانه بارشی همراه با رگبار از امروز
  • ورود سامانه بارشی به خوزستان
  • هشدار سطح زرد برای فعالیت سامانه بارشی در خوزستان