Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی تاکید کرد هیچ مذاکره ای با آمریکا صورت نمی گیرد چرا که ما به آمریکا اعتماد نداریم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی تاکید کرد هیچ مذاکره ای با آمریکا صورت نمی گیرد چرا که ما به آمریکا اعتماد نداریم.

سردار حسين دهقان مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی و وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران گفت: هدف قدرت های استکباری از ایجاد ناآرامی در خاورمیانه، چپاول و تسلط بر منابع این منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار دهقان افزود: ما بارها اعلام کرده ایم که به دنبال ایجاد تنش در منطقه نیستیم.

مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی خاطر نشان کرد: آمریکا شیوه های جدیدی برای مداخله در اعتراض های اخیر عراق به کار می گیرد.

دهقان افزود: آمریکا نمی خواهد که عراق کشوری مستقل و قوی باشد.

سردار دهقان تاکید کرد: مردم عراق نباید اجازه دهند که تظاهرات از چارچوب مسالمت آمیز خود خارج شود.

وی افزود: هیچ مذاکره ای بین ما (ایران) و آمریکا صورت نخواهد گرفت چرا که ما به آمریکایی ها اعتماد نداریم.

لینک کوتاه: asriran.com/002x5T

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سردار دهقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۵۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟

یک منبع آگاه ضمن رد ادعای مذاکرات مستقیم بین ایران و آمریکا گفت: تبادل پیام‌ها صرفا در چهارچوب تعریف شده در جریان است.   یک منبع آگاه در گفت‌وگو با ایرنا ضمن اشاره به برخی ادعاها درخصوص مذاکرات مستقیم نمایندگان ایران و آمریکا گفت: هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست و تبادل پیام‌ها صرفا در چهارچوب تعریف شده در جریان می‌باشد.   وی تاکید کرد: مذاکرات رفع تحریم با کشورهای عضو برجام توسط علی باقری کنی به عنوان مذاکره کننده ارشد هسته ای جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌شود.   اخیرا برخی رسانه‌ها با انتشار اخباری مدعی مذاکره مستقیم مقامات کشورمان با طرف آمریکایی و برخی تغییرات در سازوکارهای مذاکراتی شدند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خاطره وزیر خارجه اسبق: رهبری اجازه مذاکره مستقیم با آمریکا را دادند ولی احمدی نژاد مانع شد (فیلم) با ترامپ چه کنیم؟ / مذاکرات موازی قبل از انتخابات آمریکا آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم

دیگر خبرها

  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • آمریکا: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • نشریه آمریکایی: رشد صنایع دفاعی ایران نتیجه تحریم است
  • آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟
  • کیهان: مذاکره با آمریکا به نفع آمریکا است نه ایران
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • رسانه‌های آمریکایی: نمایش نسخه جدید باور-373 از توسعه صنایع دفاعی ایران حکایت دارد
  • بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد