Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا دهقانی، وینگر تیم فوتبال نساجی گفت: وقتی موقعیت‌های ما تبدیل به گل نمی شود، نمی‌توان مهاجری را مقصر دانست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا دهقانی ، با اشاره به تساوی تیمش برابر شهر خودرو گفت:

ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم و کاملاً به حریف مسلط بودیم. متأسفانه موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و درخشش سیدمهدی رحمتی ما را از رسیدن به پیروزی محروم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرایط در بازی‌های گذشته هم برای ما وجود داشت و اگر این همه بدشانس نبودیم قطعاً در رده‌های بالای جدول قرار داشتیم.

رضا دهقانی در پاسخ به این پرسش که «چرا مشکل گلزنی نساجی حل نشده است؟»، خاطر نشان کرد:

نمی‌دانم چه بگویم. ما در تمرین روی زدن ضربات آخر کار می‌کنیم و این‌طور نیست که دنبال حل این مشکل نباشیم. البته استرس نتیجه نگرفتن باعث شده تا روی تیم فشار ایجاد شود و این موضوع در عملکرد بازیکنان هم تأثیرگذار است. ما عالی فوتبال بازی می‌کنیم و امیدوارم در نتیجه‌گیری هم شرایط بهتری پیدا کنیم.

بازیکن تیم فوتبال نساجی در واکنش به برخی شایعات مبنی بر احتمال تغییر کادر فنی این تیم تصریح کرد:

فکر نمی‌کنم چنین اقدامی درست باشد. مهاجری در تمرینات به خوبی نکات تاکتیکی را به بازیکنان گوشزد می‌کند و نمی‌توان سرمربی را مقصر دانست. وقتی موقعیت‌های ما تبدیل به گل نمی شوند، مهاجری چه تقصیری دارد؟ امیدوارم که این بدشانسی‌ها در بازی‌های بعدی تمام شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نساجی تیم فوتبال نساجی بازیکن تیم فوتبال نساجی تیم فوتبال نساجی رضا دهقانی شهر خودرو نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۵۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد پرسپولیس به گوش اوسمار رسید | بازیکن کلیدی سرخ ها بازی‌های مهم را از دست داد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در حالی با پیروزی سه بر صفر شاگردان اوسمار ویه‌را همراه بود که اتفاقی تلخ در ابتدای این بازی باعث ایجاد تغییر در ترکیب سرخپوشان شد.

امید عالیشاه در دقیقه ۱۰ به علت احساس درد از ناحیه عضلات ران پا از زمین مسابقه خارج شد تا وحید امیری جای او را بگیرد. او که قبل از تعویض روی گل اول تیمش توسط دانیال اسماعیلی فر تأثیرگذار بود پس از معاینه اولیه پزشکان تیم، ناچار به اسرتاحت است.

کادر پزشکی پرسپولیس در ارتباط با آسیب دیدگی عالیشاه اعلام کرده‌اند او باید MRI بدهد اما آنچه قطعی به نظر می‌رسد دوری حداقل دو هفته‌ای عالیشاه است که احتمال می‌رود با توجه به میزان آسیب دیدگی تا ۶ هفته هم ادامه پیدا کند.

بنابراین کاپیتان پرسپولیس بازی با آلومینیوم اراک در جام حذفی و دیدار حساس مقابل سپاهان اصفهان در لیگ برتر را به طور قطع از دست داد تا دوره نقاهت خود را پشت سر بگذارد.

تیم فوتبال پرسپولیس هفتم اردیبهشت ماه مقابل آلومینیوم اراک در یک هشتم نهایی جام حذفی و ۱۲ اردیبهشت مقابل سپاهان در لیگ برتر بازی می‌کند.

کد خبر 845529 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • لیگ برتر فوتبال / نساجی با عبور از تراکتور امیدوار شد
  • خبر بد پرسپولیس به گوش اوسمار رسید | بازیکن کلیدی سرخ ها بازی‌های مهم را از دست داد
  • حریف تراکتور نصف تیمش را ندارد!
  • ربیعی: مقاومت ما بعد از پنالتی سپاهان شکسته شد/ دربی اصفهان باید باکیفیت‌تر باشد
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • اعلام داور بازی نساجی با تراکتور
  • نعمتی: نباید فقط خمس را مقصر دانست
  • مورایس: ناکامی هم بخشی از تئاتر فوتبالی است
  • مورایس: نتایج بد سپاهان؟ شاید چون موهایم بلند است!