Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ملی‌پوش تکواندو گفت: در این مدت دوری از خانواده را تحمل کردم و امیدوارم با کسب مدال المپیک این سختی‌ها را جبران کنم. تاریخ انتشار: 00:01 - 25 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۷۱۹۱

آرمین هادی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص نحوه کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ اظهار داشت: مصدومیت، باخت یا هر چیز دیگری نمی‌توانست جلوی من را برای رسیدن به هدفم بگیرد و خداراشکر می‌کنم بعد از یک ماراتن بزرگ توانستم حضورم در المپیک ۲۰۲۰ را قطعی کنم و به چیزی که استحقاقش را داشتم، برسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا حد زیادی پیش از حضور در فینال گرندپری سهمیه المپیک را قطعی کرده بودم، اما ریسک نکردم و به این مسابقات هم اعزام شدم که با بدشانسی به مدال نرسیدم. فعلا باید کمی استراحت کنم تا مصدومیتم بهبود پیدا کند.

ملی‌پوش المپیکی تکواندو با اشاره به اینکه امیدوارم با سه سهمیه به المپیک برویم، تصریح کرد: درست است که من و میرهاشم المپیکی شدیم، اما سجاد مردانی که کاپیتان تیم است، زحمات بسیار زیادی را در این مدت کشیده و از صمیم قلب می‌خواهم که او هم به المپیک راه پیدا کند. به امید خدا سهمیه مردانی در گرنداسلم نهایی می‌شود.

قهرمان تکواندوی آسیا ادامه داد: هرچقدر از سختی‌های مسیر کسب سهمیه بگویم کم است. در این راه بیشتر روزهای‌مان را درگیر تمرین بودیم و دوری از خانواده را تحمل کردیم و تمام تلاشم را به کار می‌گیرم که به مدال المپیک برسم.

نایب قهرمان جهان در واکنش به این پرسش که چه توقعی از مسئولان ورزش کشور دارد، خاطرنشان کرد: ورزشکاری که المپیکی می‌شود یعنی سهمیه حضور در بزرگترین رویداد ورزشی را کسب کرده و نیاز به حمایت دارد. ما سرمان به تمرین گرم است و کارمان را می‌کنیم، اما اکثر بچه‌ها شغل دیگر به جز ورزش ندارند و حمایت مسئولان ورزش باعث ایجاد انگیزه بین ورزشکاران خواهد شد.

بیشتر بخوانید: عسکری: مردانی برای المپیکی شدن هیچ چیز کم ندارد انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سجاد مردانی آرمین هادی پور المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۵۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا

کنفدراسیون مدرن پنتاتلون (ورزش پنجگانه) با حضور نماینده ایران و انتخاب رئیس جدید این کنفدراسیون در کره جنوبی برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به دنبال دعوت رسمی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون از همه اعضای آسیایی جهت شرکت در کنگره انتخاباتی، مهدی گودرزی به عنوان نماینده ایران در این مجمع راهبردی شرکت کرد.

گودرزی که پیش از این ریاست فدراسیون سه گانه (ترای اتلون) را برعهده داشت و یکی از نامزدهای ریاست چهار سال آینده است، در نشست انجمن پنتاتلون ضمن استفاده از حق رای ایران جهت انتخابات رئیس و اعضای هیئت رئیسه آسیا، در فرایند اثرگذاری و ظرفیت سازی برای کسب حمایت و کرسی های جهانی در این رشته المپیکی در کنگره جهانی که پس از بازی های المپیک 2024 در اواخر سال میلادی به میزبانی ریاض عربستان برگزار خواهد شد، مشارکت کرد.

پنتاتلون (شامل دویدن، پریدن، پرتاب نیزه، پرتاب دیسک و کشتی) برای اولین بار در هجدهمین المپیاد در سال 708 قبل از میلاد معرفی شد و جایگاهی منحصر به فردی در آن دوران از بازی های المپیک باستان داشت.

بارون پیر دو کوبرتن، بنیانگذار المپیک مدرن، با تحسین پنتاتلون باستانی  از سال 1909 تلاش کرد این رویداد را دوباره به برنامه المپیک معرفی کند تا در چهاردهمین جلسه کمیته بین المللی المپیک (IOC) در بوداپست (HUN) این ورزش را برای ورود به بازی های المپیک مدرن پذیرفتند و مدرن پنتاتلون در پنجمین دوره بازی های المپیک در استکهلم 1912 (SWE) به یک ورزش المپیکی تبدیل شد و  کماکان در این مسیر در حرکت است.

از سال 2020 میلادی با پیگیری و ارتباطات مستمر مهدی گودرزی که در آن زمان رییس فدراسیون ترای اتلون کشور بود، مدیران ارشد و مجمع عمومی مدرن پنتاتلون عضویت ایران را به طور کامل پذیرفت و گودرزی به عنوان رییس انجمن و موسس مدرن پنتاتلون در اولین اقدام در کنگره جهانی که به صورت آنلاین برگزار می شد در انتخابات جهانی به عنوان نماینده ایران شرکت کرد و این فعالیت با درخشش ورزشکاران ایرانی در اولین مسابقات قهرمانی آسیا و کسب مدال برنز توسط پارسا محجوب در سال 2022 ادامه یافت تا  فرصت مشارکت خانواده های ایرانی در یک رشته پایه، جذاب، المپیکی فراهم شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دختر المپیکی رکورد ایران در تپانچه 25 متر را شکست
  • مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا
  • به دل آب مى زنيم براى اولين سهميه‌هاى دو نفره
  • امیدهای المپیکی ایران به این سه آزادکار
  • مقانلو: این بار دلم شکست و دل بریدم
  • داستان عجیب جواد فروغی
  • کلهر: فروغی از لحاظ ذهنی درگیر مسائل جانبی شد/ هنوز فرصت کسب سهمیه المپیک وجود دارد
  • چرا قهرمان‌های المپیک هم به رسول خادم حسادت می‌کنند؟
  • آخرین شانس بوکسورهای ایران برای المپیکی شدن
  • شانس آخر بوکسورهای ایران برای المپیکی شدن