Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@22:30:58 GMT

لیونگبرگ: واقع بین باشیم، با سیتی فاصله داریم

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۵۴۹۷

لیونگبرگ: واقع بین باشیم، با سیتی فاصله داریم

فردریک لیونگبرگ، سرمربی آرسنال در مورد شکست امشب تیمش مقابل سیتی صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب با پذیرش سه گل در همان نیمه اول و در شرایطی که در طول نود دقیقه نیز موقعیت چندانی روی دروازه سیتی خلق نکرد، با سه گل در خانه مغلوب حریف شد. فردریک لیونگبرگ معتقد است تیمش باید فرصت طلبی بیشتری داشته باشد و در فاز انتقال توپ بهتر عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردریک لیونگبرگ گفت: "ما بازی را با مارتینلی خوب شروع کردیم اما در فاز انتقال خوب نبودیم. تلاش زیادی کردیم در بازی ایجاد تعادل کنیم اما کوین دی بروین کیفیت خود را نشان داد. اگر دقت کنید هنگامیکه ما روی دروازه حریف ضدحمله می زدیم، بازیکنان سیتی پنج بار کارت زرد گرفتند و ما باید فرصت طلب تر بازی می کردیم. ما به ویدئوی بازی های خود نگاه کرده ایم تا ساختار را تغییر دهیم. پیش از این بازیکنان در پست های خود حضور نداشتند اما حالا شرایط تغییر یافته است.

 

 

 

صندلی های خالی؟ ما باید واقع بین باشیم، بین کیفیت و سیتی فاصله زیادی وجود دارد. من به هواداران افتخار می کنم زیرا آنها در پایان بازیکنان جوان را تشویق کردند.

 

شرایط مسوت اوزیل؟ من این را به باشگاه واگذار خواهم کرد. ما می خواستیم مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم اما وقتی این اتفاق رخ نمی دهد بازیکنان باید بیشتر دویده و تکل بزنند. امیل در بلژیک خوب کار کرد و من می خواستم به او فرصت بدهم."

آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۵۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانزاس سیتی ۲-۳ اینتر میامی؛ بازگشت به صدر در شب درخشش مسی

شاگردان تاتا مارتینو به روند پیروزی بازگشتند

طرفداری | بامداد امروز و در دیداری از هفته نهم رقابت‌های MLS فصل ۲۰۲۴، اینتر میامی با نتیجه ۳-۲ کانزاس سیتی را شکست داد و با یک بازی بیشتر نسبت به دیگر تیم‌ها، به صدر جدول بازگشت.

گزارش بازی

کانزاس سیتی خیلی زود از حریف پیش افتاد و در دقیقه ۶ به گل رسید. 12 دقیقه بعد و روی پاس تماشایی مسی، دیگو گومز کار را به تساوی کشاند تا نیمه اول با تساوی ۱-۱ خاتمه پیدا کند. ۶ دقیقه پس از شروع نیمه دوم، ستاره آرژانتینی با ضربه‌ای دیدنی دروازه میزبان را باز کرد اما اینتر میامی خیلی زود و در دقیقه ۶۱ گل مساوی را خورد. در فاصله بیست دقیقه مانده به پایان بازی، نوبت لوییس سوارز بود تا خودی نشان دهد و پاس گومز را به گل سوم اینتر میامی تبدیل کند.

ترکیب ابتدایی اینتر میامی و نمرات بازیکنان گومز و مسی، ستارگان اینتر میامی در این جدال بودند جدول MLS صدرنشینی اینتر میامی در کنفرانس شرق

 

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • بلینگام: سیتی قوی است ولی ما رئال مادرید هستیم!‏
  • اسرائیل بازی روانی با ایران را شروع کرده است + فیلم
  • ستاره ملی پوش سپاهان دور از روزهای اوج
  • دو رقیب پرسپولیس جان می‌دهند، امتیاز نه!
  • این گل قهرمان لیگ برتر را مشخص کرد (عکس)
  • ببینید | آرسنال ۰-۲ ویلا: آن‌ها هم باختند، دنیا به کام سیتی ‏
  • تاریخ سازی ژآبی آلونسو در بوندسلیگا
  • آرسنال ۰-۲ ویلا: آن‌ها هم باختند، دنیا به کام سیتی ‏
  • کانزاس سیتی ۲-۳ اینتر میامی؛ بازگشت به صدر در شب درخشش مسی
  • خلاصه بازی کانزاس‌سیتی ۲ - ۳ اینترمیامی