Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

مدیران خوزستانی در پی اطلاعیه اداره‌کل مدیریت بحران خوزستان مبنی بر ورود سامانه بارشی قوی به استان و احتمال سیلابی شدن ممنون‌الخروج شدند.

پیرو اخطاریه قبلی اداره کل مدیریت بحران خوزستان و با توجه به هشدار مجددمورخ ٢۴ آذر ٩٨ سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص شروع فعالیت سامانه بارشی از روز دوشنبه ۲۵ آذر ۹۸ ونوع مخاطره: بارش شدید باران، رگبار و رعد و برق، در نیمه جنوبی کشور گاهی وزش باد شدید موقت، در مناطق مستعد تگرگ ودر مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف ومنطقه اثر: روز دوشنبه ٢٥ آذرنیمه جنوبی خوزستان و جزایر شمالی خلیج فارس حداکثر (۸۰ - ۵۰ میلیمتر) و نیمه شمالی خوزستان حداکثر (۳۰- ۱۵ میلیمتر) و سه‌شنبه ٢۶ آذرشمال خوزستان حداکثر (۴۰ - ۲۰ میلیمتر)؛ زمان پایان: در اطلاعیه و اخطاریه‌های بعدی اطلاع رسانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته خبرگزاری تسنیم بر همین اساس مدیران استان‌خوزستان با دستور مدیرکل مدیریت بحران استان ممنون‌الخروج شدند.

تعطیلی مدارس ۱۳ شهرستان خوزستان در روز دوشنبه

همچنین استاندار خوزستان از تعطیلی مدارس ۱۳ شهرستان در روز دوشنبه ۲۵ آذرماه به دلیل آغاز فعالیت یک سامانه بارشی در استان خبر داد.

غلامرضا شریعتی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: بنا بر تصمیم ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران خوزستان بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر آغاز فعالیت یک سامانه بارشی در روز دوشنبه ۲۵ آذرماه (فردا) در استان، فردا مدارس شهرستان‌های ماهشهر و بندر امام، هندیجان، رامشیر، بهبهان، امیدیه، آغاجاری، آبادان، اهواز، حمیدیه، باوی، شادگان، خرمشهر و کارون در تمامی مقاطع و در دو نوبت صبح و عصر تعطیل خواهند بود. مدارس شهرستان‌های دشت آزادگان، هویزه، هفتکل و رامهرمز نیز در نوبت عصر دوشنبه تعطیل هستند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استان خوزستان باران تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۵۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی ضعیف در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت : بررسی نقشه‌های پیش یابی استان را تحت تاثیر سامانه بارشی ضعیفی نشان می‌دهد که تا اواخر روز دوشنبه سبب رگبار و رعد وبرق، وزش باد متوسط تا نسبتا شدید گاهی تندباد لحظه‌ای بویژه در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات استان خواهد شد.

محمد سبزه زاری افزود : بارش در دیگر نقاط استان بصورت رگبار‌های پراکنده و نقطه‌ای خواهد بود. طی روز سه شنبه همچنان در ارتفاعات استان رگبار‌های پراکنده و رعد و برق مورد انتظار است.

وی گفت : تا فردا با توجه به جریانات جنوبی افزایش رطوبت و کاهش دید ناشی از آن در مناطق جنوبی، ساحلی و تا حدودی مرکز استان پیش بینی می‌شود.

از اواسط امروز تا اواخر چهارشنبه نیز وزش باد‌ها در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی متوسط تا نسبتا شدید خواهد بود و احتمال خیزش گرد و خاک محلی و موقتی در این مناطق نیز وجود دارد. شمال خلیج فارس تا اواخر وقت سه شنبه در برخی ساعات مواج خواهد بود.

در شبانه روز گذشته آبادان با ۳۹ و ایذه با ۱۰.۷ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین وخنکترین نقاط گزارش شده اند.

در شبانه روز گذشته حداکثر دمای اهواز به ۳۸.۶ وحداقل به ۲۲.۴ د رجه سانتیگرا د رسیده است.

دیگر خبرها

  • بارش‌ها در میبد و جاده چادرملوی اردکان +فیلم و عکس
  • پشت پرده بحران اقتصادی ونزوئلا / تاراج منابع نفتی توسط مدیران حکومتی
  • ورود سامانه بارشی به اصفهان / پیش‌بینی سیلاب و تندبادهای لحظه‌ای در استان
  • ‏سامانه بارشی تشدید می‌شود
  • آماده‌باش مدیریت بحران در استان تهران/ ‏سامانه‬ بارشی تشدید می‌شود
  • آماده باش مدیریت بحران در استان تهران/‏سامانه‬ بارشی تشدید می‌شود
  • دما در گلستان به ۳۴ درجه رسید؛ ورود سامانه بارشی از دوشنبه
  • فعالیت سامانه بارشی ضعیف در خوزستان
  • ورود سامانه بارشی به استان ایلام
  • پیش بینی باران های رگباری در شمال استان سمنان