Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-23@11:42:56 GMT

صدرنشینی «جان گریشام» در فهرست پرفروش‌ها

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۵۶۴۰

صدرنشینی «جان گریشام» در فهرست پرفروش‌ها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، رمان‌ «محافظان» نوشته «جان گریشام»‌ که هشت هفته پیش موفق شده بود به فهرست پرفروش‌های داستانی راه‌ یابد این هفته با یک پله صعود صدرنشین فهرست شد.

نویسنده ده‌ساله در فهرست پرفروش‌ها

«گریشام» نویسنده آمریکایی که به عنوان یکی از پردرآمدترین نویسنده‌های جهان محسوب می‌شود در رمان جدید خود داستان درگیر شدن وکیلی به نام‌ «کالن پست» با چندین قاتل بی‌رحم را روایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آثار این نویسنده بارها مورد اقتباس سینمایی قرار گرفته‌ و تاکنون چندین رمان از او به زبان فارسی ترجمه و چاپ شده است که از میان آن‌ها می‌توان به «وکیل خیابانی»،‌ «اعتراف» و «از جایگاه»‌ اشاره کرد.

رمان «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» که‌ باقدرت برای شصت و ششمین هفته متوالی در این فهرست قرار دارد این‌بار در رتبه دوم به چشم می‌خورد. این رمان در اغلب هفته‌ها و ماه‌های گذشته در جایگاه اول قرار گرفته بود. «دلیا اوئنز» ۷۰ساله پیش از انتشار رمان «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» چندین شرح‌ حال از جمله «فریاد کالاهاری»‌، «چشم فیل»‌ و «راز ساوانا»‌ را  در رابطه با سال‌هایی که به همراه همسرش به مطالعه حیوانات در آفریقا پرداخته، روانه بازار کرده بود.

 «کریس کراس» عنوان اثر جدید «جیمز پترسون» دیگر نویسنده مشهور و پرکار آمریکایی است که این هفته با یک پله صعود در رتبه سوم قرار گرفته است. «پترسون» در این رمان داستان کارآگاهی را روایت می‌کند که این‌بار با مجموعه‌ای از قتل‌ها و جنایت‌های برنامه‌ریزی‌شده مواجه می‌شود. این مجموعه جنایت‌ها این سوال را در ذهن کارآگاه داستان ایجاد می‌کنند که آیا فردی که توسط او دستگیر شده و اخیرا به عنوان مجرم اعدام شده است، بی‌گناه بوده یا خیر.

«جیمز پترسون» در سال جاری با رمان‌های «نوزدهمین کریسمس»، «حل‌نشده»‌ و «هجدهمین آدم‌ربایی» به این فهرست راه‌ یافته بود.

رمان «موسسه» نوشته «‌استفن کینگ»‌ که برای سیزدهمین هفته متوالی در فهرست پرفروش‌های داستانی قرار دارد، در هفته‌های اخیر در بین پنج اثر پرفروش این فهرست به چشم نمی‌خورد اما این هفته در رتبه چهارم دیده می‌شود. «موسسه» که از سوی سردبیران نشریه نیویورک‌تایمز به عنوان یکی از آثار منتشرشده قابل توجه سال ۲۰۱۹ معرفی شده است،‌ داستان کودکانی با مهارت‌های ویژه را روایت می‌کند که پس از ربوده شدن به یک موسسه مخوف منتقل می‌شوند.

اثر جدید «‌دیوید بالداچی» که با عنوان «‌یک دقیقه تا نیمه‌شب» به چاپ رسیده است نیز این هفته در جایگاه پنجم قرار دارد. در رمان «یک دقیقه مانده به نیمه‌شب» داستان «اتلی پاین»‌ را می‌خوانید که پس از بازگشت به شهر زادگاهش برای تحقیق درباره ربوده‌شدن ۳۰ سال پیش خواهرش،‌ به شواهدی از وجود یک قاتل سریالی برمی‌خورد.

نکته قابل توجه این فهرست حضور نداشتن رمان «ظهور جادو» نوشته «نورا رابرتز» در بین پنج اثر برتر این فهرست است. این رمان هفته گذشته در صدر فهرست قرار گرفته بود.

کد خبر 470388 برچسب‌ها ادبیات

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ادبیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۵۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی+ دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۳ اردیبهشت)

بهترین گوشی انواع مدل گوشی‌های تلفن همراه برند شیائومی از قبیل نوت ۱۲، پوکو و ردمی نوت ۱۳ مورد توجه کاربران فضای مجازی است. پربازدیدترین گوشی امروز Xiaomi Redmi Note 12S است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تلفن‌های همراه برند شیائومی امروزه به‌شدت مورد توجه قرار گرفته است، زیرا این برند مدل‌های گوناگون در قیمت‌های متفاوتی دارد. همین عامل موجب شده است که اکثر مشتریان و متقاضیان تلفن همراه به خرید گوشی شیائومی روی بیاورند.

پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی

لیست پرفروش‌ترین مدل‌های گوشی تلفن همراه برند شیائومی در بازارهای ایران به همراه قیمت حدودی آن را در روز جاری مشاهده می‌کنید:

جدیدترین گوشی‌های شیائومی

از جدیدترین گوشی‌های روز برند شیائومی می‌توان به Xiaomi Redmi Note 13R Pro ،Xiaomi Redmi 13C و Xiaomi Redmi Note 13 Pro Plus 5G اشاره کرد.

ارزان‌ترین گوشی‌های شیائومی

ارزان‌ترین گوشی‌های شیائومی امروز سوم اردیبهشت، Xiaomi Redmi A2 Plus ،Xiaomi REDMI 10 و Xiaomi Redmi 9A M2006C3LC است.

کد خبر 746811

دیگر خبرها

  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی+ دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۳ اردیبهشت)
  • صدای سرمربی صدرنشین تا لیگ برتر رسید (عکس)
  • صدرنشینی خیبر با موج‌های دریای بابل
  • کتاب های پرفروش سال ۱۴۰۳
  • صدرنشینی اینترمیامی با گلزنی لیونل مسی
  • اودگارد: بعد از هفته سخت، صدرنشینی بهترین اتفاق است
  • روز‌های پرفروش و پرمخاطب سینما در فروردین‌ماه
  • اعلام روزهای پرفروش و پرمخاطب سینما در فروردین‌ ماه