Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم امید ایران تمرینات خود برای حضور در جام ملت های آسیا را پیگیری می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم امید ایران این روزها در کمپ تیم های ملی تمرینات خود را زیر نظر حمید استیلی برگزار می کند. در این تمرین تمام بازیکنان حضور داشتند و نکته جالب این است که هم تیمی های باشگاهی نظیرمحمدرضا آزادی و رضا شکاری اغلب در کنار یکدیگر دیده می شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازی های تیم ایران از روز ۱۹ دی برگزار می شود و مرحله گروهی تا ۲۵ اُم دی ماه ادامه خواهد داشت. پس از آن در صورتی که تیم ملی سه برد دیگر هم کسب کند، راهی المپیک می شود و طلسم ۴۴ ساله را می شکند.

 

شاگردان حمید استیلی تا ۲۹ آذر در ایران تمرین می کنند و سپس برای برپایی اردوی در قطر راهی این کشور خواهند شد. قرار است تیم ایران در این اردو با کشور میزبان یعنی قطر بازی کند.

 

در تمرین امروز دروازه بان ها زیر نظر محمد حبیبی تمرین کردند و دیگر بازیکنان نیز در چند گروه با حمید استیلی و دستیارانش تمرینات مختلف را انجام دادند. تمرینات تیم امید در حالی انجام می شود که سرمربی این تیم حمید استیلی اعلام کرد که برنامه سازمان لیگ، اردوی قطر را خراب کرده چرا که او با تمام نفرات نمی تواند به این کشور سفر کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تمرین تمرین تیم ملی امید گزارش تصویری محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۵۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی‌ها تمرین امروز را از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه زیر نظر اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس که از امروز به تمرینات ملحق شد، در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.

تمرین سرخ‌ها در دو روز گذشته بدون حضور سرمربی برزیلی‌شان برگزار شد و این اولین تمرین سرخ‌ها با حضور اوسمار در سال جدید بود. تمرین نسبتا سنگین امروز به مدت ۷۵ دقیقه با کارهای تاکتیکی متفاوت انجام شد.

پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین، انجام تاکتیک‌های متفاوت و حمله به دروازه در قالب سه بازیکن و در ادامه، فوتبال درون تیمی در دستور کار قرار گرفت.

مهدی ترابی هم بعد از پشت سر گذاشتن بیماری سرماخوردگی که از حضور وی در بازی‌های تیم ملی جلوگیری کرد، پس از بهبودی، از امروز به تمرینات تیم ملحق شد.

محمد‌حسین کنعانی‌زادگان و علیرضا بیرانوند نیز با توجه به این که در بازی‌های تیم‌ ملی به میدان رفته بودند، مرخصی بیشتری دارند و بعد از چند روز استراحت به تمرینات تیم ملحق می‌شوند.

دیگر خبرها

  • پیگیری تمرینات تراکتور برای بازی با سپاهان
  • خبر خوب برای جواد نکونام و استقلالی‌ها
  • اوسمار بالاخره به تهران برگشت
  • ضربان قلب در حالت استراحت یکی از نشانه‌های تناسب اندام و طول عمر است
  • پای شکسته در دست جهانبخش! (عکس)
  • عکس| بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس
  • اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار
  • تلاش نافرجام ناتینگهام فارست برای استخدام مائوریتزیو ساری
  • پرسپولیس چهار روز تا جدی شدن فرصت دارد
  • مرخصی وینگر پرسپولیس در اولین تمرین سرخ‌ها