Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه گفت: کار درمانی ۲ بیمار مراجعه کننده که کیک حاوی قرص مصرف کرده بودند، در این بیمارستان انجام شد. به گزارش «جنوب نیوز»؛ خشایار وطن خواه گفت: این ۲ بیمار صبح امروز به اورژانس بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه مراجعه و ویزیت شدند.

او بیان کرد: این ۲ بیمار با نظر پزشک چند ساعت تحت درمان بودند و با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه گفت: از شب گذشته تا کنون ۲ مورد کیک حاوی قرص در روستای هاله شهر بیدخون از سوی شهروندان مشاهده شد و برای تشخیص نوع قرص از سوی مسوولان به مرکز بهداشت ارسال شدند.

جاسم زارعی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هر نوع مشکوکی در کیک‌ها با سامانه ١٩٠، مراکز جامع سلامت شهری و یا خانه‌های بهداشت روستایی گزارش دهند و نمونه‌های کیک‌ها را نیز با خود به همراه داشته باشند.

او گفت: شهروندان از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنند و از هرگونه خرید از دست‌فروشان خودداری کنند.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۵۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر قطعی برق بیمارستان‌ های غزه را تهدید می‌کند

به گزارش جام جم آنلاین، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه هشدار داد که پس از گذشت ۱۹۳ روز از جنگ، نگرانی زیادی در مورد توقف ژنراتورهای برق در بیمارستان‌های این باریکه وجود دارد.

این وزارتخانه اشاره کرد که شواهد نشان می‌دهد ژنراتورهای برق در بیمارستان‌های غزه هر لحظه ممکن است از کار بیفتد که این مسئله منجر به وقوع فاجعه‌ای بهداشتی خواهد شد.

وزارت بهداشت غزه تمامی نهادهای ذی‌ربط را به تهیه ژنراتورهای جدید یا تلاش برای بازگرداندن خطوط برق به بیمارستان‌ها فراخواند.

دیگر خبرها

  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • شهرداری زباله‌های قابل بازیافت شهروندان تهرانی را می‌خرد!
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • بانوی مرگ مغزی به هفت بیمار زندگی دوباره بخشید
  • گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان
  • اعضای جوان مرگ مغزی نیشابوری به چهار بیمار جان بخشید
  • مراجعه بیش از ۳۳ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل در نوروز ۱۴۰۳
  • خطر قطعی برق بیمارستان‌ های غزه را تهدید می‌کند
  • رازهای سر به مُهر پرستاران در بیمارستان‌ها
  • اولین اهدای عضو در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری