Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-20@03:31:21 GMT

گفت و شنود/ حیوانات ناشناخته!

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۵۸۲۷

گفت و شنود/ حیوانات ناشناخته!

در یک نظرسنجی از مردم پرسیده بودند؛ نظر شما درباره آمریکا چیست؟ در میان جواب‌ها دو هزار فحش جدید و نام ۲۴ حیوان که تاکنون شناخته نشده‌اند، کشف شده بود!

به گزارش گروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، روزنامه «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:

گفت: مایک پمپئو، وزیر خارجه ترامپ توئیت کرده که؛ آمریکا حمله ایران به نزدیکی فرودگاه بغداد را به شدت محکوم می‌کند!

گفتم: اولاً ایران نبوده و نیروهای مقاومت عراق بوده‌اند و ثانیاً چرا نوشته است نزدیکی فرودگاه بغداد و می‌ترسد بنویسد حمله به پایگاه آمریکا بوده است؟!

گفت: بعثی‌ها و داعشی‌ها را به جان ملت مظلوم عراق ‌انداخته‌اند و انتظار دارند جوانان غیور و انقلابی عراق آنها را لت و پار نکنند؟!

گفتم: ترامپ گفته بود ۷ تریلیون دلار هزینه کردیم ولی باید دزدانه و نیمه شب به عراق برویم! خب الان هم همان نیروهای مومن و انقلابی عراق هستند که جنایتکاران آمریکایی را آرام نمی‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفت: پس حیوونکی از میزان نفرت مردم عراق نسبت به آمریکا خبر داشته که جرأت نکرده اعلام کند حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی بوده است و نه فرودگاه بغداد!

گفتم: در یک نظرسنجی از مردم پرسیده بودند؛ نظر شما درباره آمریکا چیست؟ در میان جواب‌ها دو هزار فحش جدید و نام ۲۴ حیوان که تاکنون شناخته نشده‌اند، کشف شده بود!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روزنامه کیهان گفت و شنود جبهه مقاومت مایک پامپئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۵۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند+ فیلم

در ادامه حمایت‌های مردمی مناطق مختلف جهان از غزه و مردم فلسطین، صدها نفر از مردم آمریکا ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند.

به گزارش مشرق، صدها نفر از مردم آمریکا در اعتراض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه و حمایت از مردم فلسطین در غزه، ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • آمریکا حمله به حشد الشعبی را رد کرد
  • حمله پهپادی به مقر نیروهای الحشدالشعبی در بغداد + فیلم
  • حمله به مقر نیروهای الحشدالشعبی در بغداد + فیلم
  • انفجار در یک پایگاه نظامی در بغداد +فیلم
  • انفجار در یک پایگاه نظامی در بغداد
  • وقوع هرگونه انفجار در عراق تکذیب شد /تایید شناسایی اشیا خارجی پرنده در حریم هوایی‌
  • مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند + فیلم
  • مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند+ فیلم
  • گفت و شنود/ خودتو جمع کن!
  • مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند