Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@20:11:16 GMT

4 مدال کشتی‌گیران قم از جام بین‌المللی تختی

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۵۸۸۴

4 مدال کشتی‌گیران قم از جام بین‌المللی تختی

کشتی‌گیران فرنگی‌کار استان قم با کسب 4 مدال نقره و برنز به کار خود در پیکارهای انتخابی کشتی جام بین‌المللی جهان‌پهلوان تختی پایان دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های کشتی فرنگی انتخابی جام جهان‌پهلوان تختی به میزبانی تهران برگزا رشد و نفرات برتر در حالی مشخص شدند که از قم کشتی‌گیران متعددی در این تورنمنت به میدان رفتند اما فقط چهار کشتی‌گیر بین نفرات برتر قرار گرفته و موفق به کسب مدال شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی این دوره از رقابت‌های کشتی فرنگی انتخابی جام تختی به مدت دو روز در سالن شهدای هفتم‌تیر برگزار شد و کشتی‌گیران در اوزان 55، 60، 63، 67،‌72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم با یکدیگر به رقابت پرداختند و نماینده‌های قم در اوزان 63، 72، 82 و 97 کیلوگرم به روی سکو رفتند.

در این مسابقات رضا مردی در وزن 63 کیلوگرم و مهدی ابراهیمی در وزن 82 کیلوگرم به مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره دست یافتند، در حالی که ابوالفضل زینتی‌رفاه در وزن 72 کیلوگرم صاحب گردن‌آویز برنز شد و همین موفقیت را علی‌اکبر حیدری در وزن 97 کیلوگرم این رقابت‌ها به دست آورد.

در وزن 63 کیلوگرم رضا مردی دارنده نشان نقره نوجوانان آسیا در فینال به مصاف امین محب‌ثابت از تیم توابع تهران رفت و با شکست در این رقابت به مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره رسید، ضمن اینکه مهدی ابراهیمی در وزن 82 کیلوگرم با شکست از سیدمحمد چوبچیان فرنگی‌کار اهل گیلان به نشان نقره دست یافت.

در وزن 72 کیلوگرم این پیکارها ابوالفضل زینتی‌رفاه در رده‌بندی نهایی پس از کشتی‌گیران لرستان و توابع تهران به مقام سوم مشترک و نشان برنز رسید، ضمن اینکه در وزن 97 کیلوگرم علی‌اکبر حیدری پس از فرنگی‌کاران خوزستان و لرستان رتبه سوم مشترک و نشان برنز این پیکارها را نصیب خود کرد.

در این مسابقات مهدی قربانی رتبه دهم وزن 55 کیلوگرم، مهدی امیری‌نیا مقام دهم وزن 63 کیلوگرم، امیر عبدی مکان هفتم وزن 72 کیلوگرم، علی زینتی‌رفاه جایگاه پنجم مشترک وزن 82 کیلوگرم و محمدعلی حیدری رتبه نهم وزن 97 کیلوگرم انتخابی جام جهان‌پهلوان تختی را به دست آوردند، در حالی که رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی روزهای دوم تا چهارم بهمن ماه در شهر شیراز برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم كشتي فرنگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۵۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات بوکس بین‌المللی بیشکک که از روز پنج شنبه در کشور قرقیزستان آغاز شده بود، امروز دوشنبه با برگزاری فینال وزن‌های مختلف به پایان رسید. بوکسور‌های کشورمان پس از توقف چندین ساعته در فرودگاه دبی به علت طوفان و سیل بی‌سابقه در کشور امارات، راهی بیشکک شدند و در این مسابقات حضور پیدا کردند.    در مبارزات فینال، میثم قشلاقی و علی فتحی نمایندگان ایران بودند که به نشان ارزشمند نقره دست یافتند.   در وزن ۸۰ کیلوگرم، میثم قشلاقی که پیش از این، کاراتبایف از ازبکستان و الیاس ماگمادوف از روسیه را شکست داده بود در فینال به مصاف ساتی‌بالدو از قرقیزستان رفت و در حالیکه برتری کاملی داشت و به اذعان حاضرین در سالن، برنده بود، با لطف داوران به بوکسور میزبان، قشلاقی نقره‌ای شد.   در وزن ۹۲ کیلوگرم، علی فتحی که مقابل روشن سولیوف ازبکستانی و توکتوسونلو قرقیزستانی به برتری رسیده بود در دیدار پایانی برابر رمضان دادایف از روسیه ایستاد و نتوانست به برتری دست یابد و به مدال نقره رسید.   پیش از این، روزبه صفری در وزن ۹۲+ کیلوگرم به نشان برنز دست یافته بود.   با این اوصاف تیم ایران با کسب ۲ مدال نقره و یک برنز به کار خود پایان داد. بوکسور‌های ایران برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک پاریس که اوایل خرداد در تایلند برگزار می‌شود، خود را مهیا می‌کنند.

دیگر خبرها

  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی