Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید در هفته هفدهم رقابت های لالیگا مقابل والنسیا به تساوی 1-1 دست یافت.

طرفداری- زین الدین زیدان بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل والنسیا که با گل ثانیه های پایانی کریم بنزما به دست آمد، با خبرنگاران گفتگو کرد.

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، زیزو گفت:

کورتوا خودش تصمیم گرفت که جلو برود و این نشان می دهد که ما هرگز تسلیم نمی شویم، همیشه بیشتر می خواهیم و در نهایت و به اندازه کافی تلاش کردیم تا حداقل تساوی را به دست آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رئال مادرید است، هرگز ناامید نمی شویم و بعد از گل والنسیا سعی کردیم به بازی برگردیم و موفق شدیم. بعد از تمام تلاش هایی که در نیمه اول داشتیم، تنها یک گل لازم بود. با توجه به تلاشی که بازیکنانم کردند، اگر زودتر به گل می رسیدیم بهتر می شد. فوتبال همین است، 90 دقیقه تلاش کردیم و گلایه ای نیست. گاهی اوقات اوضاع علیه شما پیش می رود، و گاهی اوقات هم به نفع شما می شود، پس باید آن را پذیرفت.

تکامل بازی:

یک امتیاز حداقل پاداش زحمت های ما بود. به هرحال، نتیجه مهمی کسب کردیم چون جمع آوری امتیازات مهم و حیاتی است. نیمه اول عالی بودیم و در 35 دقیقه نخست بازی موقعیت هایی برای گلزنی داشتیم. با چینش کروس، مودریچ و والورده، آنها فرصت جابجایی داشتند و بازی را خوب کنترل کردیم.

نمی دانم کاسمیرو چند بازی انجام داده است... 21؟ باید کمی به او استراحت می دادم. خودش هم انتظار نداشت که در این دیدار بازی کند. هر سه هافبک خوب کار کردند. چون کاسمیرو بازی های زیادی انجام داده بود و از عملکرد سایر بازیکنان هم راضی هستم. بازی مساوی شد اما به نظرم شایسته بیشتر از این بودیم.

ایسکو و رودریگو:

این سیستمی بود که در نیمه اول اجرا کردیم. آنها در حمله و دفاع تلاش زیادی کردند و سپس تصمیم گرفتیم که از طریق بیل و وینیسیوس کمی مستقیم تر بازی کنیم. در نهایت آنطور که انتظار داشتیم پیش نرفت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۵۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بایرن مونیخ قرار است در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف همدیگر بروند. بازی رفت این دو تیم در تاریخ ۳۰ آوریل در ورزشگاه آلیانز آرنا برگزار می‌شود و دیدار برگشت هم ۸ می در سانتیاگو برنابئو.

در حال حاضر هر دو تیم شرایط بسیار خوبی دارند. بایرنی‌ها با اینکه قهرمانی بوندسلیگا را پس از ۱۲ سال از دست داده‌اند، اما در لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشته‌اند و توانستند با حذف آرسنال با نتیجه ۳-۲ در دو دیدار رفت و برگشت به نیمه‌نهایی برسند.

در سمت دیگر رئالی‌ها هم یکی از بهترین فصل‌های خود را سپری می‌کنند. آنها در آستانه قهرمانی لالیگا قرار دارند و علاوه‌بر این در لیگ قهرمانان هم با شکست منچستر سیتی به نیمه‌نهایی آمده‌اند و حریف بایرن مونیخ شده‌اند.

جمال موسیالا که یکی از آینده‌دارترین بازیکنان جوان در جهان است، در گفت‌وگوی جدیدی در مورد بازی برابر رئال مادرید گفت:«من واقعا مشتاق بازی مقابل رئال مادرید در برنابئو افسانه‌ای هستم. دو تا از بهترین تیم‌های اروپا مقابل هم قرار می‌گیرند. دو بازی واقعا بزرگ. من و جود سال‌ها با یکدیگر هم‌اتاقی بودیم و در تیم ملی انگلیس با همدیگر بازی کرده‌ایم. از آن زمان تا‌کنون با هم دوستان خوبی بوده‌ایم

شروع او در رئال مادرید یک شروع عادی نیست. یک بازیکن جدید در تیمی از یک کشور دیگر ابتدا زمان می‌خواهد که خود را وفق دهد اما او متفاوت بود و از همان ابتدا شروع به گلزنی و درخشش کرد. خیلی تعجب نکردم، زیرا من ذهنیت جود را می‌دانم. برای بازی مقابل او و هم‌تیمی‌هایش لحظه‌شماری می‌کنم.»

دیگر خبرها

  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • تام بریدی در کنار نواک جوکوویچ و تیبو کورتوا / عکس
  • رئال مادرید فاتح ال‌کلاسیکوی جذاب و پرگل/ بارسلونا از قهرمانی ناامید شد
  • تصاویر کامپیوتری و سه‌بعدی در تضاد با ادعای ژاوی؛ توپ لامین یامال گل نشد
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2
  • لیگ یک/حافظیه برد به خودش ندید
  • آنچلوتی: 5 مدافع مقابل منچسترسیتی؟ لازم باشد با 7 نفر و 2 دروازه‌بان دفاع می‌کنیم!
  • فوتبال از دریچه فان؛ رافائل واران پس از ورود زیدان به منچستریونایتد