Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین خبر ورزشی نوشت: بهرام افشاری بازیگر نقش بهتاش فریبا در پایتخت شش دروازه‌بان نساجی می شود، سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت در گفت‌وگو با آرش ظلی‌پور مجری برنامه رادیویی صحنه گفت:

«افشاری در سودای پیتر چک شدن و بازی برای نساجی به عنوان دروازه‌بان صحنه های جذاب و شوخی های جالبی را رقم می زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» وی در توضیح این کاراکتر جدید گفت: «نقش بهرام افشاری در فصل جدید پررنگ تر می‌شود و در واقع یکی از نقش‌های کلیدی سریال را برعهده دارد و به خاطر فیزیک و قد و قامتش، محسن تنابنده یک کار جدیدی برای او خلق کرده که کار را بسیار دیدنی می‌کند.»

سیروس مقدم در بخش دیگری از این گفت‌وگو درباره حذف کاراکتر باباپنجعلی که علیرضا خمسه نقش او را ایفا می‌کرد و در فصل‌های گذشته بخش مهمی از بار کمدی داستان را به دوش می‌کشید، گفت: «تمام خصوصیات و ویژگی‌هایی که پنجعلی داشت را در پنج فصل استفاده کردیم و چون آلزایمر داشت و تحلیل رفته بود دیگر کاری برای شخصیت نمی‌شد کرد اما ما کماکان در فصل 6 هم برای او قصه‌پردازی داریم.»

این کارگردان درباره ویژگی فصل جدید و بازگشت مهران احمدی گفت: اگر درباره شگفتی جدید بخواهم بگویم همان چیزی است که خبری شده؛ یعنی بازگشت بهبود به قصه! ما بهبود را زنده کردیم و اتفاقا از شاخ آفریقا پیدا می‌شود و به قصه برمی‌گردد. 

برنامه صحنه به تهیه‌کنندگی محمد بخشایش، اجرای آرش ظلی‌پور و سردبیری دنیا خمامی یک هفته درمیان ساعت 21 از رادیو تهران به صورت زنده پخش می‌شود و امشب میزبان سالار عقیلی و افشین هاشمی است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دروازه بان نساجی سریال سریال تلویزیونی بهرام افشاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۵۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نوجوان در سیل عنبرآباد مفقود شدند


به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، یزدان افشاری‌پور روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: از سوی اداره کل عشایری جنوب کرمان و فرمانداری به خانواده های عشایری اطلاع داده شده بود که محل را هنگام سیلاب ترک کنند اما این خانواده‌ها حاضر به جابه جایی نشده بودند.

وی با اشاره به تلاش امدادگران برای یافتن این افراد تاکید کرد که یکی از این افراد زنده پیدا شده و جست و جو برای سایرین ادامه دارد.

به گفته افشاری پور، این نوجوانان ۱۲، ۱۷ و ۲۰ ساله بودند.

وی همچنین اظهار داشت که ۴۰ راس دام هم در این منطقه مفقود شده است.

 بارش شدید باران از روز گذشته (سه‌شنبه ) در برخی از مناطق استان کرمان آغاز شده و تا روز پنجشنبه ادامه دارد. سازمان هواشناسی با اعلام هشدار قرمز بر سیل و آبکرفتگی طی این سامانه تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ نساجی در خانه از سد تراکتور گذشت
  • نساجی با درخشش یک برزیلی امیدوار به بقاست
  • عباس‌زاده گره نساجی مقابل تراکتور را باز کرد
  • سیل جان ۳ دختر را در کرمان گرفت / آخرین خبر از سرنوشت دختران
  • کشف ۴ تن و ۹۵۰ کیلوگرم قاچاق بادام در شهر ری
  • ۲ نوجوان در سیل عنبرآباد مفقود شدند
  • مفقودی ۳ دختر نوجوان در سیل عنبرآباد
  • سیل 3 دختر نوجوان را با خود برد
  • سه دختر نوجوان در سیلاب عنبرآباد مفقود شدند
  • فروش ۴ میلیاردی نمایش بهرام افشاری در هفته اول اجرا