Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه نقایص زیادی در اجرای طرح معیشتی وجود دارد، گفت: مجلس بیکار ننشسته و در این زمینه طرح‌هایی را مطرح و تا رسیدن به نتیجه نهایی آن را رها نخواهد کرد. تاریخ انتشار: 03:12 - 25 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۷۰۴۳ سید کاظم دلخوش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره طرح موسوم به یارانه معیشتی که پیرو اصلاح قیمت بنزین کلید خورده و بناست به ۶۰ میلیون نفر یارانه پرداخت شود، گفت: نقایص زیادی در اجرای طرح معیشتی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بخوانید: دخل و خرج دولت همچنان در گروی نفت/ چرا ساختار بودجه اصلاح نشد؟
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: مجلس بیکار ننشسته و در این زمینه طرح‌هایی را مطرح خواهد کرد؛ شخصاً دو طرح را در این زمینه آماده کرده‌ام.   بیشتر بخوانید: یک نماینده مجلس: اعلام «پرداخت یارانه معیشتی به ۶۰ میلیون ایرانی» راستی‌آزمایی شود
دلخوش تاکید کرد: این طرح‌ها حتما در زمان بررسی لایحه بودجه سال ۹۹ در صحن علنی در دستور کار قرار خواهد گرفت چرا که مجلس این موضوع را تا رسیدن به نتیجه نهایی رها نخواهد کرد.

همچنین محمد حسینی ۲۰ آذر ۹۸ در گفت‌وگو با خبرنگار  میزان، با اشاره به سال ۹۹ گفت: این بودجه صددرصد با برنامه اصلاح ساختار اقتصادی فاصله دارد و لایحه بودجه ۹۹ باید به دولت بازگردانده شود.

عضو کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس تصریح کرد: اگر مجلس بنا دارد کاری انقلابی انجام دهد باید این بودجه را به دولت بازگرداند.   بیشتر بخوانید: تورم ۹۹ کمتر از تورم امسال نخواهد بود/ به اصلاح حقوق و دستمزد ورود می‌کنیم
حسینی ادامه داد: بودجه سال ۹۹ نه بر اساس قانون برنامه ششم، نه بر اساس برنامه اصلاح ساختار اقتصادی و نه بر اساس شرایط اقتصادی کشور، بسته شده است.

این نماینده مجلس اظهار داشت: این بودجه صرفاً یک «برداشت» از بودجه‌ سنوات گذشته است و هیچ اعداد و ارقام پایداری درون خود ندارد.   همچنین محمدرضا پورابراهیمی ۱۹ آذر به  میزان گفت: لایحه بودجه سال ۹۹ هیچ‌گونه انطباقی با اصلاح ساختار اقتصادی نداشته و این بودجه درست به مانند متن بودجه در ادوار گذشته بوده  و تکراری است.   عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: مقرر بود دولت تا پایان تیرماه برنامه اصلاح ساختار اقتصادی را به مجلس ارائه کند که تا این لحظه این برنامه به مجلس ارائه نشده است و تکلیف آن نامعلوم است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: البته دولت گزارش شفاهی زیادی تاکنون درباره اصلاح ساختار اقتصادی ارائه کرده است اما هیچ برنامه‌ای که در آن محاسبات کمی و کیفی و یا نحوه نظارت مجلس مشخص باشد، وجود ندارد.

پورابراهیمی تصریح کرد: با توجه به ارائه بودجه ۹۹ دیگر هیچ امیدی وجود ندارد که این بودجه با اصلاح ساختار اقتصادی مطابقت پیدا کند.   به گزارش میزان، لایحه بودجه سال ۹۹ روز یکشنبه ۱۷ آذر، توسط حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی تقدیم مجلس شورای اسلامی شد و روند بررسی آن از سوی نمایندگان مجلس آغاز شده است.   پیشنهادات نمایندگان در صورتی قابلیت اجرا دارد که به تصویب صحن علنی مجلس شورای اسلامی و تائید شورای نگهبان رسیده باشد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی یارانه معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۵۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یارانه کمک معیشتی فروردین‌ ماه واریز شد

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: یارانه مرحله ۱۵۸ (فروردین ماه) به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم واریز شد.

به گزارش ایرنا، در اطلاعیه این سازمان آمده است: ارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۸ مربوط به فروردین ماه ۱۴۰۳ به حساب کلیه سرپرستان خانوار دهک های چهارم تا نهم در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه قابل برداشت است.

پیرو اطلاعیه قبلی در مورد نحوه پرداخت یارانه کمک معیشتی از بهمن ماه سال گذشته، یارانه مرحله ۱۵۸ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم کل کشور مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر واریز و بعد از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه -۳۰ فروردین ماه - قابل برداشت است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» شکل دهنده ساختار نظام بین‌الملل آینده است
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه واریز شد
  • بخش دوم بودجه ۱۴۰۳ تا پایان اردیبهشت نهایی و ابلاغ می‌شود
  • عملیات«وعده صادق» شکل دهنده ساختار نظام بین‌الملل آینده است
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ ماه واریز شد
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • (ویدیو) هشدار درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟