Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیزیوتراپ تیم ملی امید خبر از مصدومیت بازیکن سپاهان داده و توصیه کرده که نورافکن حداقل در یک هفته آینده در بازى یا تمرین جدى حضور نداشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی امید از سوی حمید استیلی مشخص شد که محمد محبی و امید نورافکن از سپاهان و معراج اسماعیلی و مهران درخشان‌مهر از ذوب‌آهن در بین دعوت‌شدگان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید نورافکن و محمد محبی از سپاهان اما به دلیل مخالفت باشگاه خود اجازه حضور در اردوی تیم امید را پیدا نکردند؛ باشگاه سپاهان اعلام کرد در صورتی که بازی‌های این تیم به تعویق بیفتد حاضر است که بازیکنانش را در اختیار تیم امید قرار دهد.

پس از این اتفاق در تماس حمید استیلی سرمربی تیم المپیک ایران با امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان، قرار شد که نورافکن و محبی در این هفته و در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه، در اردوی تیم المپیک حاضر باشند و سپس برای بازی هفته شانزدهم سپاهان مقابل شاهین شهرداری بوشهر به اردوی زردپوشان اصفهان بازگردد.

همچنین باشگاه سپاهان به دلیل وجود مصدومان زیاد در این تیم و همچنین حضور 2 بازیکنش در اردوی تیم المپیک ایران، با توجه به حساسیت بالای مسابقه با آبی‌های تهران، درخواست رسمی خود را برای به تعویق افتادن زمان این مسابقه به سازمان لیگ ارسال کرد اما سازمان لیگ این درخواست را قبول نکرد و بازی با استقلال در روز 2 دی ماه برگزار خواهد شد.

در ادامه نیز رضا فتاحی سرپرست سپاهان اعلام کرد که موضع باشگاه سپاهان همچنان برگزاری بازی مقابل شاهین بوشهر و استقلال با حضور دو ملی‌پوش المپیکی است؛ با این حال تصمیم نهایی در این مورد را پس از جلسه‌ای که با امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم برگزار می‌کنیم، خواهیم گرفت.

بعد از همه این اتفاقات و صحبت‌ها سایت فدراسیون فوتبال شب گذشته خبری منتشر کرد که علی‌رضا شهاب فیزیوتراپ تیم امید خبر از مصدومیت امید نورافکن داده است که با آن مواجه هستند و در تیم امید حضور پیدا کرده‌اند.

فیزیوتراپ تیم امید گفته است که توصیه ما قطعا این است که هر 3 بازیکن مصدوم تمرین سبک داشته باشند و حداقل در یک هفته آینده در بازى یا تمرین جدى حضور نداشته باشند، مصدومیت نورافکن نسبت به شجاعى و درخشان‌مهر جدى‌تر است؛ آسیب‌دیدگى از ناحیه دنده موجب خونریزى شده و التهاب در این بخش به صورت واضح دیده مى‌شود، وارد آمدن هر ضربه دیگرى مى‌تواند موجب تشدید جدى مصدومیت شود.

حالا و با منتشر شدن این صحبت‌ها شائبه‌ای ایجاد شده است که حضور امید نورافکن در سپاهان برای بازی مقابل شاهین شهرداری بوشهر و استقلال منتفی خواهد بود؛ باید دید موضع باشگاه سپاهان نسبت به این موضوع چه خواهد بود.

انتهای پیام/63090/ج20/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش اصفهان سپاهان نورافکن محمد محبی تیم ملی امید قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۶۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات نجات آقایی مقابل تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سعید آقایی که تجربه بازی در سپاهان را دارد، در نقل و انتقالات زمستانی دوباره بحث بازگشتش به اصفهان مطرح شد که این اتفاق رخ نداد، اما در حضور دوباره در ورزشگاه نقش جهان موثر کار کرد و یکی از بازیکنان موثر نساجی مازندران برای کسب یک امتیاز در راه بقای تیمش بود.

این بازیکن انگیزه بالایی برای تقابل با تیم سابق خود در ورزشگاه نقش جهان داشت و پس از اینکه در دقیقه 11 به زمین آمد، با دوندگی و نمایش خستگی‌ناپذیر کاری کرد تا بازیکنان سرعتی و خطرناک حریف مثل فرشاد احمدزاده و رامین رضاییان نتوانند از سمت او کاری از پیش ببرند و سپاهان را به گل برسانند.

سعید آقایی که بازگشت سریعی به ترکیب نساجی داشت، در دقیقه 62 مهم‌ترین کارش را انجام داد و کلیدی‌ترین صحنه بازی را رقم زد که اجازه نداد توپ ریباند شده از تیرک و ضربه سر شهریار مغانلو تبدیل به گل شود و با همین سیو و دفع توپ، یک امتیاز امیدوارکننده برای تیمش به دست آورد.

سپاهان جدی‌ترین موقعیت بازی را روی ارسال از کرنر داشت که سعید آقایی پس از یارگیری با شهریار، نگذاشت توپ ریباند شده از کرنر به گل ختم شود و با ضربه سر مقابل توپ سپاهانی‌ها قرار گرفت و  آن را به کرنر فرستاد تا تیمش را به امتیاز برساند.

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم امید در مسابقات لیگ برتر فوتسال شاهین دژ
  • بازیکن مطمئن سپاهان به ترکیب برمی‌گردد (عکس)
  • محبی دور از استقلال و سپاهان گل می‌زند! (عکس)
  • عملیات نجات آقایی مقابل تراکتور (عکس)
  • روشن: چشم امید بازیکنان استقلال به نکونام است
  • پرواز فردای تیم ملی فوتسال به دبی در هاله‌ای از ابهام!
  • روشن: نکونام چشم و امید بازیکنان استقلال است
  • فروش سهام سرخابی‌ها در هاله‌ای از ابهام
  • پرسپولیس به دو دلیل جام را از دست استقلال خواهد گرفت | یک مدعی از شرایط عادی خارج شده است
  • سپاهان در سراشیبی سقوط