Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@15:53:48 GMT

تلفیق هنر و فن معماری با تکنیک و صلابت رشته عمران

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۶۴۰۸

تلفیق هنر و فن معماری با تکنیک و صلابت رشته عمران

مدیرگروه معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم از تلفیق هنر و فن رشته معماری با تکنیک و صلابت رشته عمران در دومین نمایشگاه علمی دانشجویان همزمان با هفته پژوهش خبر داد.

زهراسادات حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در قم با اشاره به درخشش غرفه معماری در دومین نمایشگاه علمی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قم که همزمان با هفته پژوهش در این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود، اظهار کرد: «هرساله در هفته پژوهش، نمایشگاهی از دستاوردهای علمی دانشجویان برپا می‌شود و گروه معماری واحد قم نیز با حضور فعال خود در این نمایشگاه، تلفیق بی‌نظیری از هنر و فن رشته معماری با تکنیک و صلابت رشته عمران را به نمایش می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: «درواقع در نمایش دستاوردهای سال جاری، علاوه بر نمایش یکساله آثار و دستاوردهای دانشجویان با رویکرد جدیدی با عنوان هنر تلفیق و ترکیب ظرفیت‌‌های دو رشته معماری و عمران و تأکید بر شعار مشارکت حداکثری هر دو گروه مواجه هستیم. در همین راستا دستاوردهای دانشجویان عمران و معماری در سه بخش نمایشی، ساخت و مسابقه گردآوری شده است.»

مدیرگروه معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم به آنا گفت: در بخش «نمایشی»، طراحی و اجرای دکوری برگرفته از هنر طراحی و تکنیک ساخت، در بخش «ساخت»، آموزش ساخت وسایل بتنی در قالب‌های مخصوص هنری و در بخش «مسابقه» سؤالات مربوط به شناسایی مختصات هر دو رشته توسط دانشجویان عضو انجمن علمی به منصه ظهور درآمده است.

وی بیان کرد: «امیدواریم دستاورد این نمایشگاه نیز تشویق دانشجویان به مشارکت، آموزش کار تیمی، تجربه، صبر و بردباری در تحمل نظر مخالف، تقویت نقاط ضعف و سربلندی نام پرآوازه دانشگاه آزاد اسلامی استان قم باشد.»

انتهای پیام/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی قم رشته عمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمدمهدی طهرانچی»، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، «محمدرضا جابر انصاری» را به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد منصوب کرد.

«جابر انصاری» متولد سال ۱۳۵۳ بروجرد، دارای مدرک دکترای تخصصی رشته مدیریت دولتی گرایش تصمیم‌گیری و خط‌مشی‌گذاری عمومی و عضو هیئت عالی دانشگاه بروجرد است.

بنابراین گزارش، «طهرانچی» طی نامه‌ای جداگانه، از زحمات و تلاش‌های «سیامک بهاروند» رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 6088238

دیگر خبرها

  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • طهرانچی: نسل جوان به دنبال توانایی است، نه دانایی
  • طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • دکتر طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است