Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@06:04:46 GMT

توده پنج کیلویی از بدن بیمار بیجاری خارج شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۶۴۲۵

توده پنج کیلویی از بدن بیمار بیجاری خارج شد

دکتر فرحناز فریدونی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیمار خانمی ۲۰ ساله‌ایی است که با علائمی همچون درد شکم و بزرگ شدن آن، روز گذشته به واحد زنان و زایمان بیمارستان امام حسین (ع) بیجار مراجعه کرده بود.

وی افزود: دو مرحله سونوگرافی توسط متخصص رادیولوژیست از این بیمار انجام شد و وجود یک توده بزرگ در ابعاد ۳۳ در ۲۰  سانتیمتر در شکم او برای پزشکان متخصص به اثبات رسید،  این توده بزرگ با منشا تخمدان راست بود و با توجه به ضخامت و بزرگی سایز توده، بیمار بستری و به اتاق عمل انتقال داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر فریدونی تاکید کرد: عمل جراحی این بیمار حدود ۲ ساعت طول کشید و کیست به صورت کامل و بدون پارگی با حذف تخمدان راست (به دلیل بزرگی توده) و حفظ باروری بیمار با موفقیت خارج شد.

وی با بیان اینکه بیمار پس از انجام ریکاوری به بخش زنان انتقال یافت و تحت نظر قرار دارد و حال عمومی اش رضایت بخش است، یادآور شد: کیست مذکور از نوع تراتوم بود که از انتهای لگن تا زیر دنده‌های بیمار پیش رفته بود.

این برای سومین بار است که توده‌هایی در اندازه بزرگ توسط کارد پزشکان متخصص بیمارستان امام حسین(ع) بیجار از بدن بیماران با موفقیت خارج می شود.

بیمار مورد نظر با تعرفه دولتی در این بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفت.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

برچسب‌ها جراحی توده عضلانی بیمارستان بیجار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جراحی توده عضلانی بیمارستان بیجار جراحی توده عضلانی بیمارستان بیجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۶۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدی‌پور که در بازی استقلال مقابل مس رفسنجان دچار مصدومیت شدید و پارگی رباط صلیبی شده بود، چند روزی به یخ درمانی پرداخت تا تورم زانویش کاهش پیدا کند.

او بعد از مشورت با پزشکان قرار است صبح روز سه‌شنبه با توجه به کاهش تورم در زانو، رباط صلیبی خود را یه تیغ جراحی بسپارد و وارد دوران نقاهت شود.

مهدی‌پور امروز عصر در بیمارستان بستری شده و قرار است صبح فردا زانوی خود را جراحی کند. او باید چند ماهی را دور از میادین سپری کند و به نظر می‌رسد از اواسط نیم فصل اول لیگ آینده بتواند به میادین فوتبال برگردد.

دیگر خبرها

  • برپایی کنفرانس آندومتریوز (نابه‌جایی آستر رحم) در بیمارستان امام سجاد(ع)
  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد
  • انجام موفقیت جراحی باز در بیمارستان اردکان
  • ایمپلنت یک روزه جایگزین سریع بی دندانی
  • جراحی موفق خونریزی مغزی اپیدورال، برروی دختر ۹ ساله سراوانی
  • جراحی موفقیت‌آمیز خونریزی مغزی کودک در شهر مرزی سراوان
  • عمل جراحی موفقیت‌آمیز خونریزی مغزی کودک ۹ ساله در بیمارستان رازی سراوان
  • خارج کردن تومور شکمی از کودکی ۱۰ ساله در رشت
  • عمل موفق خارج کردن تومور شکمی از بدن یک کودک ۱۰ ساله در رشت
  • خارج کردن تومور بزرگ از بدن کودک ۱۰ساله