Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرتشکل آرمان (عدالتخواه) دانشگاه شیراز گفت: مجموعه کارگاه‌های آموزشی کارگاه شهر با عنوان ژورنالیسم تحقیقی و رسانه مسئله محور ۲۷ و ۲۸ آذر ماه در شیراز برگزار می‌شود.

سیاوش علی‌نژاد، دبیر تشکل آرمان (عدالتخواه) دانشگاه شیراز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: در شهر شیراز مانند کلان‌شهر‌های دیگر وضعیت عدم توازن توسعه و اختلاف طبقاتی بیداد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی‌نژاد مطرح کرد: به‌وضوح تبعیض رسانه‌ای در شهر شیراز احساس می‌شود و مبارزه با فساد و عدالتخواهی‌هایی که انجام می‌شود آنچنان که باید و شاید در رسانه‌ها انعکاس پیدا نمی‌کند. در راستای مقابله با این تبعیض و اینکه در پوشش رسانه‌های فعالیت‌های عدالتخواهانه و ضدفساد در استان فارس و جنوب کشور کمی به سمت خودکفایی رسانه‌ای حرکت کنیم، این کارگاه را راه اندازی کردیم.

دبیر تشکل آرمان (عدالتخواه) دانشگاه شیراز تصریح کرد: اهالی رسانه استان و دانشجویان علاقه و اشتیاق دارند در این کارگاه آموزشی شرکت و فعالیت داشته باشند تا کمی از این تبعیض رسانه‌ای کم شود.

وی گفت: در شهرستان‌ها صدای عدالتخواهان و کسانی که می‌خواهند مبارزه با فساد کنند خیلی صدای آن‌ها شنیده نمی‌شود و این باعث می‌شود مطالبه آن‌ها بعضا به سرانجام نرسد.

علی‌نژاد یادآور شد: مجموعه کارگاه‌های آموزشی کارگاه شهر با موضوع ژورنالیسم تحقیقی و رسانه مسئله محور با حضور میلاد گودرزی، وحید اشتری، حامد هادیان، حسین علی مددی و محمد حسین رئیسی به مدت ۲ روز ۲۷ و ۲۸ آذر ماه در شیراز برگزار می‌شود.
دبیر تشکل آرمان دانشگاه شیراز بیان کرد: شرکت در دوره محدود به دانشجویان دانشگاه شیراز نبوده و همه علاقه‌مندان استان فارس و سایر نقاط کشور می‌توانند ثبت‌نام کنند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شیراز کارگاه آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۶۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی
  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • از اولین دانشگاه شیعی در پاکستان چه می دانیم؟