Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@01:10:32 GMT

حدود ۲ تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۶۵۷۱

حدود ۲ تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

سرتیپ‌دوم پاسدار محمد ملاشاهی روز دوشنبه در این باره اظهار داشت: در راستای برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران این فرماندهی با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در مناطق مرزی سراوان و میرجاوه مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، انهدام این باند بزرگ را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به درگیری مسلحانه مرزداران با قاچاقچیان در این عملیات در ۲ نقطه از نوار مرزی، تصریح کرد: برای انهدام این باند بزرگ موادمخدر چند تیم پوششی و عملیاتی، پس از شناسایی مسیرهای تردد قاچاقچیان به اجرای هدفمند کمین پرداخته و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان، قاچاقچیان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت:جان برکفان این فرماندهی، پس از ساعاتی درگیری مسلحانه با قاچاقچیان موادمخدر موفق شدند یک تن و ۴۰ کیلوگرم تریاک در منطقه مرزی میرجاوه و همچنین در منطقه مرزی سراوان ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، ۷۶۰ کیلوگرم تریاک و مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات را کشف کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اولویت‌های مجموعه مرزبانی در سال ۹۸ برخورد با قاچاق موادمخدر است، تصریح کرد: مرزداران این فرماندهی در راستای مبارزه با موادمخدر و برخورد با قاچاقچیان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و اجازه تجاوز به قانون‌شکنان و سودجویان را نخواهند داد.

برچسب‌ها سراوان انتظامی مرز میرجاوه مرزبانی کشف مواد مخدر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سراوان انتظامی مرز میرجاوه مرزبانی کشف مواد مخدر سراوان انتظامی مرز میرجاوه مرزبانی کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۶۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی سیستان و بلوچستان

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان از رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی از این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، غلامحسین تیموری، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 84 هزار و 539 تن محصولات کشاورزی با نظارت هفت مرکز قرنطینه گیاهی مستقر در مرزهای رسمی استان سیستان و بلوچستان شامل مرز میلک، پیشین، میرجاوه، گمشاد، چابهار، ریمدان، زاهدان مبادله شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد رشد داشته است.

وی گفت: از مجموع مبادلات مرزی محصولات بخش کشاورزی، واردات 39 هزار و 225 تن کالاهای شامل برنج، موز و  کنجد و بیش‌ از 44 هزار و 198 تن صادرات محصولات کشاورزی عمدتاً شامل انواع خرما، گوجه فرنگی، هندوانه و سیب درختی  و سایر خشکبار است.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان کل ترانزیت محصولات کشاورزی در  یک ماه اول سال که از مرزهای رسمی انجام شده را 1116 تن اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی از سیستان و بلوچستان
  • رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد
  • اقدامات آتش‌نشانی تهران در سیل سیستان و بلوچستان
  • وصل شدن برق تمام روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • برق روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • رفع مشکل آب در شهربنت و ۲۷ روستای نیکشهر