Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@15:03:55 GMT

تجهیز ناوگان برف‌روبی شهرداری مریانج

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۶۵۸۷

تجهیز ناوگان برف‌روبی شهرداری مریانج

شهردار مریانج از تشکیل ستاد عملیات زمستانی و تجهیز ناوگان برف‌روبی شهرداری این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، محسن معصوم‌علیزاده با اشاره به آماده‌گی شهرداری مریانج در فصل‌های پاییز و زمستان، اظهار کرد: ستاد عملیات زمستانی این شهرداری در ماه گذشته تشکیل و تصمیمات لازم به منظور آمادگی در برابر بارش نزولات آسمانی اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تاکنون در دو مرحله بارش برف پاییزی، مجموعه خدمات شهری مریانج بدون هیچ مشکلی و با آمادگی کامل نسبت به پاکسازی و نمک‌پاشی مسیرها اقدام کرده‌اند.

شهردار مریانج از اضافه شدن یک دستگاه تیغه برف‌روب به ناوگان برف‌روبی این شهرداری خبر داد و افزود: هشت دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین اعم از لودر، کامیون تیغه‌دار، بابکت تیغه‌ای و لودری، کامیون نمک‌پاش و نیسان با بیش از ۲۰ نفر نیرو و راننده، عملیات پاک‌سازی، برف‌روبی و حمل و نقل برف از معابر شهر را برعهده دارند.

معصوم‌علیزاده از دپو ماسه و نمک در انبارهای این شهرداری خبر داد و افزود: ۳۰۰ تن ماسه و نمک به منظور استفاده در مواقع بارش‌های شدید برف در انبارها دپو شده است.

وی اضافه کرد: باکس‌های حاوی ماسه و نمک نیز در نقاط شیب‌دار و پر تردد شهر نصب شده است تا شهروندان در صورت لزوم از آن‌ها استفاده کنند.

شهردار مریانج با بیان اینکه معابر شهر به سه دسته درجه یک، دو و سه تقسیم می‌شود، عنوان کرد: در شهر مریانج و در هنگام بارش برف، پس از پاکسازی معابر درجه یک شامل معابر اصلی به ترتیب معابر درجه دو که خیابان‌های اتصال‌دهنده فرعی و اصلی و معابر درجه سه که معابر فرعی و کوچه‌ها است، برف‌روبی می‌شود.

معصوم‌علیزاده گفت: تجهیز نیروهای خدمات شهری به لباس گرم و امکانات لازم آن‌ها توسط پیمانکار مربوطه انجام شده است.

وی تاکید کرد: مدیریت بحران در زمان بترش برف و جلوگیری از ایراد آسیب به شهروندان در زمان بارش نیاز به همکاری و مشارکت شهروندان دارد.

کد خبر 401277

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران مدیریت شهری شهروند حقوق شهروندی شهرداری شهر برف و كولاك برف روبی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۶۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن

شهرداری بروجن گفت: لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر سطح شهر پس از بارندگی‌های اخیر شروع شده است و این عملیات ادامه خواهد داشت.

گرشاسب ریگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر سطح شهر پس از بارندگی‌های اخیر شروع شده در حال انجام است، در این پروژه به میزان هزار تن آسفالت برای لکه‌گیری خیابان‌های شهر در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: رفع خرابی ناشی از حفاری‌های انجام شده توسط ادارات مختلف و خرابی ناشی از تردد کامیون‌ها و تریلی‌ها از معابر شهری با توجه به نبود کمربندی از اهداف این عملیات است.

شهردار بروجن با بیان اینکه تمام تلاش شهرداری به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به کار گرفته خواهد شد. گفت: ترمیم و روکش آسفالت طبق اولویت‌بندی انجام خواهد شد و اولویت اصلی شهرداری ترمیم ترانشه‌های فیبرنوری است، همچنین قبل از شروع بارندگی‌ها سال گذشته، لکه‌گیری آسفالت معابر به طور گسترده به ویژه در محلاتی که کمتر کار شده بود، انجام شد.

کد خبر 746931

دیگر خبرها

  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
  • آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند
  • بارش باران شدید باعث جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر شهر زرند شد
  • ناوگان اورژانس دیر با کمک خیرین تجهیز می‌شود
  • ناوگان خدمات شهری شبستر به ماشین آلات جدید تجهیز شد
  • عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری یزد به ۶۵۰ تماس/ گزارشات مردمی از آبگرفتگی معابر و جوی‌های شهر
  • بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در جوانرود
  • بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در هرسین