Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایندیپندنت، ملکه الیزابت با داشتن حدود هفت میلیون فالوئر از شاخ‌های اینستاگرام است و خاندان سلطنتی بریتانیا برای ارائه چهره‌ای مناسب از او می‌خواهند مدیریت صفحه‌های شخصی ملکه را دست یک فرد مطمئن و کاردست بدهند. از این رو، یک آگهی استخدام در شبکه لینکداین منتشر شده و تا امروز ۲۰۰ نفر آمادگی خود را برای اقامت در کاخ باکینگهام و مدیریت حساب‌های کاربری ملکه بریتانیا اعلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکه بریتانیا راز تناسب اندامش را فاش کرد | الیزابت سیب‌زمینی نمی‌خورد

فردی که در نهایت بتواند شغل مدیریت حساب‌های توییتر و اینستاگرام ملکه را از آن خود کند، سالانه ۴۵ تا ۵۰ هزار پوند (۷۵۰ تا ۸۵۰ میلیون تومان) دستمزد می‌گیرد (بسته به کم و زیاد بودن تجربه) و باید راهبردهای دیجیتال و فضای مجازی ملکه الیزابت و گروهی کوچک از کارشناسان شبکه‌های اجتماعی را مدیریت کند. مسئول شبکه‌های اجتماعی ملکه دوشنبه تا جمعه در باکینگهام مشغول کار می‌شود و همه رویدادها را پوشش می‌دهد؛ از بازدیدهای رسمی تا مراسم اهدای جوایز و امور سلطنتی.

یک وعده غذای روزانه و ۳۳ روز مرخصی در سال از دیگر مزایایی است که مسئول فضای مجازی ملکه الیزابت از آن برخوردار می‌شود. علاقه‌مندان تا ۲۴ دسامبر فرصت دارند آمادگی خود را برای به دست آوردن این موقعیت شغلی اعلام کنند و برنده نهایی احتمالا تا پیش از آغاز سال ۲۰۲۰ کار خود را در کاخ باکینگهام آغاز می‌کند.

نخستین توییت ملکه سال ۲۰۱۴ پس از بازدید از موزه علم لندن منتشر شد. حساب کاربری خاندان سلطنتی بریتانیا ۶.۹ میلیون فالوئر در اینستاگرام، پنج میلیون لایک در فیس‌بوک و ۴.۱ میلیون فالوئر در توییتر دارد.

کد خبر 470448 برچسب‌ها انگلیس شبکه‌ اجتماعی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: انگلیس شبکه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۶۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام‌عملیات وعده صادق، قدرت و استقلال ایران بود

محمدرضا میرتاج الدینی در گفتگو با جام جم آنلاین با بیان اینکه بواسطه عملیات وعده صادق یک پیام قوی به دشمنان ایران ارسال شده است، گفت: جمهوری اسلامی ایران از حقوق و منافع خود دفاع خواهد کرد و هیچ گونه تجاوزی مسلماً بی‌پاسخ نخواهد ماند.   وی افزود: این عملیات، علاوه بر نشان دادن اراده ملت ایران، نشانه‌ای از قدرت و استقلالی است که این ملت براساس اعتقادات انقلابی خود، به دست آورده است.   نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: ما ایرانی‌ها، در دفاع از حقوق خود، با هیچ کس تعارف نداریم و همیشه آماده‌ایم تا با پاسخی متناسب امنیت و استقلال کشورمان را حفظ کنیم.   میرتاج الدینی گفت: ایران از تهدیدات بین‌المللی ابایی ندارد و در برابر هر گونه تهاجم و تجاوز، متحد و با نیروی اراده‌ی مردمی و حمایت همه جانبه از نیروهای مسلح، به مقابله خواهد پرداخت.   این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه دفاع از حقوق ملت ایران تنها وظیفه دولت و نیروهای مسلح نیست، بلکه وظیفه همه ما به عنوان شهروندان ایرانی است، گفت: باید با همدلی در مقابل هر گونه تهدید و تجاوز، از دولت و نیروهای مسلح حمایت کنیم.   وی گفت: همانطور که رهبری فرمودند نیروهای مسلح چهره خوبی از توانایی‌ها و اقتدار خود و همچنین یک چهره ستودنی از ملت ایران به نمایش گذاشتند و ظهور قدرت اراده ملت ایران در عرصه بین‌المللی را به اثبات رساندند.

دیگر خبرها

  • پیام‌عملیات وعده صادق، قدرت و استقلال ایران بود
  • وعده انگلیس برای ارائه بزرگترین بسته کمکی به اوکراین
  • لزوم مدیریت مسائل فرهنگی در تفرجگا‌ها و سواحل مازندران
  • حقوق ۱۵ میلیون تومانی و شغل آبرومند در انتظار زباله‌گردها
  • زباله‌گردی محصول اجرا نشدن قانون مدیریت پسماند است
  • حقوق ۱۵ میلیون تومانی برای زباله گرد‌ها ؟
  • حقوق ۱۵ میلیون تومانی برای زباله‌گرد‌ها؟
  • اجرای طرح نظارت و کنترل از بیش از هزار جایگاه عرضه سوخت
  • ایلان ماسک مخالف فیلتر شدن تیک‌تاک در آمریکا است
  • خشم هواداران منچستریونایتد از مصدومیت دوباره میسون مانت: او را به چلسی برگردانید!