Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@23:18:44 GMT

پرواز تاریخی دروازه‌بان رئال + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۶۶۶۶

به گزارش ورزش سه، رئال مادرید شب گذشته در دیداری به یادماندنی و با گل دقیقه 95 کریم بنزما برابر والنسیا به یک امتیاز ارزشمند دست یافت. هرچند رئال از این بازی پیروزی می خواست تا به صدر جدول برود؛ ولی با توجه به اینکه توانست در ثانیه پایانی کار را به تساوی بکشاند، حالا با روحیه ای مضاعف به ال کلاسیکو خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی که ممکن بود شکسست خورده به مصاف بارسا برود، حالا با گل دقیقه 95 و با یک امتیاز طلایی راهی نوکمپ خواهد شد.

تیبو کورتوا بدون شک یکی از بهترین های میدان بود. او دقیقه 48 در مصاف تک به تک با فران تورس توانست یک گل حتمی را برای رئال بخرد. او در دقایق پایانی و زمانی که رئال با یک گل عقب بود نیز ضربه رودریگو موره نو را از چند قدمی با پا مهار کرد تا رئال را همچنان در بازی نگاه دارد.

روی گل کریم بنزما نمی توان از نقش تیبو کورتوا نگفت. دقیقه 95 روی ارسال کرنر، کورتوا جلو کشید و برای کمک به هم تیمی هایش به محوطه جریمه آمد. ثانیه ای بعد او بالاتر از همه بازیکنان، با سر به توپ ضربه زد و سنگربان والنسیا را مجبور به واکنش کرد و روی ریباند همین توپ بود که کریم بنزما توانست گل تساوی را به ثمر برساند.

این پایان کار نبود و کورتوا که فرصت را مهیا می دید، انتقام شخصی خود از هواداران والنسیا را نیز گرفت. او که در طول 90 دقیقه از سوی بخشی از ورزشگاه با سوت های اعتراضی مواجه شده بود، پس از گل بنزما با گذاشتن دست ها روی گوش به نشانه اینکه حالا برایم سوت بزنید و سپس فرستادن بوسه به سمت هواداران معترض والنسیا، حاشیه ساز شد. حرکتی که شدت اعتراضات به او را بیشتر نیز کرد.

گلر بلژیکی که فصل را خوب شروع نکرد و در مقطعی به شدت از سوی رئالی ها مورد انتقاد قرار گرفت، با اتفاقات امشب حالا خود را نزد هواداران به بازیکنی محبوب تبدیل خواهد کرد. ستاره بلژیکی به چنین نمایشی در آستانه ال کلاسیکو و مصاف با مثلث GSM بارسا نیاز داشت.

زین الدین زیدان در پایان و در تمجید از کورتوا گفت:« وقتی کورتوا در دقیقه پایانی برای گل زدن جلو می آید، نشان می دهد که بازیکنان رئال هرگز پاپس نمی کشند.»

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۶۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، پرسپولیس برای بازی با سپاهان دانیال اسماعیلی فر را از دست داد، اما وحدت هنانوف را دارد. بازیکنی که در زمان یحیی گل محمدی بیشتر بازی می‌کرد و عملکرد نسبتا خوبی داشت. استقلال هم با از دست دادن حسینی باید از دروازه‌بان ذخیره خود در تبریز استفاده کند کاری که پرسپولیس مجبور شد در ۴ بازی انجام بدهد و البته رفیعی کاملاً روسفید از آب درآمد. 

ابتدای فصل که تیم‌ها با ۳۰ بازیکن قرارداد می‌بندند دقیقاً به خاطر چنین روز‌هایی است که در مواقع ضروری از بازیکنان جوان و بازیکنان ذخیره خود استفاده کنند. همین خالدآبادی ابتدای فصل از پرسپولیس پیشنهاد داشت و حالا بهترین فرصت است تا توانایی‌های خود را نشان بدهد. همان طور که روزی وحید طالب لو در اصفهان مقابل سپاهان بازی کرد و بعد‌ها تبدیل به یکی از بهترین دروازه‌بان‌های ایران شد و همان‌طور که رفیعی نشان داد پرسپولیس یک دروازه‌بان ذخیره کاملاً مطمئن دارد. 

خوب به خاطر داریم زنده یاد ناصر حجازی تعریف می‌کرد که روزی در یک تورنمنت رایکوف به او که تنها ۱۷ سال داشت میدان داد و حجازی در آن تورنمنت ۱۰ گل در سه بازی خورده، اما بعد‌ها تبدیل به بهترین دروازه‌بان ایران و آسیا شد. مرحوم حجازی مدعی بود رایکوف تنها کسی بود که بعد از دریافت آن ۱۰ گل از من حمایت کرد و گفت همین حجازی روزی بهترین دروازه‌بان ایران می‌شود.

الان هم جواد نکونام باید به خالد آبادی میدان بدهد و از او حمایت کند کاری که ویرا با رفیعی کرد هر چند همه می‌دانیم که این میدان دادن‌ها از سر اجبار است نه بر اساس انتخاب کادر فنی. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید دنبال بهانه گرفتن باشد. پرسپولیس در نیم فصل اول ۳ بازیکن کلیدی خود را از دست داد و استقلال هم در نیم فصل دوم نمی‌تواند از وجود یامگا و مهدی پور استفاده کند، اما هر دو در کورس قهرمانی هستند و ریتم تیمی خود را حفظ کرده اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برایتون 0-4 سیتی: تلافی رئال را سر دی‌زربی خالی کردند
  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • ژاوی: من هوادار بارسلونا و مرد باشگاه هستم؛ تصمیم قبلی‌ام به نفع تیم بود و آسان هم نبود
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید
  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است