Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@07:16:19 GMT

شهرداری به مساله بوی نامطبوع رسیدگی کند

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۶۶۸۳

شهرداری به مساله بوی نامطبوع رسیدگی کند

خبرگزاری میزان- هاشمی در فضای مجازی نوشت: مدیریت بحران شهرداری تهران با این همه دفتر و دستک و امکانات وسیعی که دارد، هنوز اقدامی درخصوص منشاء بوی نامطبوع تهران انجام نداده اند. بحران که همیشه سیل و زلزله نیست. تاریخ انتشار: 08:24 - 25 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۷۳۱۳

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در فضای مجازی پستی به این شرح منتشر کرد:
«مدیریت بحران شهرداری تهران با این همه دفتر و دستک و امکانات وسیعی که دارد هنوز اقدامی درخصوص منشاء بوی نامطبوع تهران انجام نداده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحران که همیشه سیل و زلزله نیست و باید شهرداری به موضوع جدی‌تر رسیدگی کند. از مدیریت بحران می‌خواهم سریع‌تر در این مورد جلسه گذاشته و تعیین تکلیف کند.»

بیشتر بخوانید: منشا بوی نامطبوع تهران از کجاست؟

 

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بوی نامطبوع تهران رئیس شورای شهر تهران مدیریت بحران شهرداری بوی نامطبوع سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۶۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات پرداخت عوارض خودرو و بالا بودن نرخ کارمزد دغدغه رانندگان شد

رانندگانی که به جهت پرداخت عوارضی خودرو به دفاتر ارتباطی شهرداری مراجعه کرده اند از مشکلات گوناگون پرداخت عوارض و همچنین بالا بودن نرخ کارمزد گلایه کردند و از مسئولان درخواست رسیدگی دارند.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام، احتراما به اطلاع میرساند طبق معمول برای پرداخت عوارض خودرو به شهرداری مراجعه کردم گفتند برای پرداخت باید برید دفاتر خدمات ارتباطی، به دفتر که مراجعه کردم اولا که می‌بایست رسید پرداخت‌های سال‌های قبلی را داشته باشید در غیر این صورت همه سال‌های گذشته محاسبه شده و باید پرداخت کنید که خودش برای خیلی‌ها هزینه بر اضافه شده و، اما نکته مهمتر از آن اینکه برای هر ماشین مبلغ ۸۴ هزار تومان باید کارمزد پرداخت کنید برای مثال مبلغ عوارض خودرو ۹۷ هزار تومان و ۸۴ هزار تومان هم کارمز گرفتند با شماره‌های ۱۱۱ و ۶۱۳۳ هم تماس گرفته اعتراض نمودم که رسیدگی نشد 

منبع: ناصر عمادی - شهروند خبرنگار

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ستاد مدیریت بحران شهرداری یزد تشکیل جلسه داد
  • ۳۸ درصد خودروهای قزوین آلایندگی دارند
  • کنایه حناچی به زاکانی؛ آنها که می‌خواهند در پارک قیطریه مسجد بسازند می‌خواهند بگوید ما خیلی دیندار هستیم
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران رفسنجان برای بارش‌های پیش‌ رو/ مردم به مناطق کوهستانی نروند
  • جزئیاتی تازه درباره پرونده جنجالی غزاله و آرمان و ردپای آن در سینما
  • برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی
  • امیدواریم با دستور مستقیم وزیر کشور مساله واگن‌های وارداتی مترو حل شود
  • آخرین وضعیت کارگروه رسیدگی به وضعیت اینترنت اعلام شد
  • مشکلات پرداخت عوارض خودرو و بالا بودن نرخ کارمزد دغدغه رانندگان شد
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۵ فروردین