Web Analytics Made Easy - Statcounter

  رویداد۲۴ شرکت کوالکوم با صدور بیانیه‌ای رسمی در این زمینه اعلام کرده که شرکت چینی ویوو به اولین کاربر این پردازنده قدرتمند مبدل می‌شود. رونمایی از این پردازنده اولین بار در جریان برگزاری اجلاس فناوری اسنپ دراگون ۲۰۱۹ در هاوایی آمریکا صورت گرفت.

پردازنده اسنپ دراگون ۸۶۵ نه تنها با شبکه‌های نسل پنجم تلفن همراه سازگاری کامل دارد، بلکه از فناوری هوش مصنوعی نیز بهره‌مند بوده و همین امر توان پردازش و قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسنپ دراگون ۸۶۵ به مودم نسل پنجم X ۵۵ نیز مجهز بوده و از سرعت استثنایی بارگذاری داده حداکثر ۷.۵ گیگابیت در ثانیه پشتیبانی می‌کند. همچنین با استفاده از این پردازنده، پلتفرم‌های هوش مصنوعی قادر به انجام ۱۵ تریلیون محاسبه در هر ثانیه هستند که رقمی چشمگیر است.

با استفاده از این پردازنده می‌توان گوشی‌هایی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و توان ضبط ویدئو‌هایی با دقت ۸ K تولید کرد. همچنین این پردازنده اجرای بازی‌های ویدئویی قدرتمند بر روی گوشی‌ها را تسهیل می‌کند. هنوز مشخص نیست گوشی‌های ویوو که مجهز به این پردازنده هستند، چه زمانی به بازار می‌آیند. برچسب ها: رویداد24 ، اخبار تکنولوژی ، دوربین 200 مگا پیکسلی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخبار تکنولوژی دوربین 200 مگا پیکسلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۶۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو پلاس + مشخصات Redmi note 12 pro 5g (۸ فروردین)

ردمی نوت ۱۲ پرو یکی از محصولات پرمخاطب این روزهای شرکت شیائومی است، ارزان‌ترین قیمت و مشخصات این گوشی مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو یک میان‌رده جذاب است که چهار ماه پیش عرضه شد که قیمت، دوربین، حافظه داخلی و دیگر ویژگی‌های این گوشی خیلی زود آن را در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی قرار داده است.

مشخصات ظاهری شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو

شیائومی نوت ۱۲ پرو مشابه دیگر گوشی‌های شیائومی سنگین است، به‌نحوی که وزن آن به ۲۰۱ گرم می‌رسد، ابعاد گوشی برابر با ۱۶۴.۲ در ۷۶.۱ در ۸.۱ میلی‌متر است؛ این گوشی در رنگ‌های آبی، سفید و خاکستری تولید شده است.

نمایشگر گوشی، AMOLED با فناوری دالبی ویژن است و روشنایی آن تا ۱۱۰۰ نیت می‌رسد، نرخ نوسازی آن نیز تا ۱۲۰ هرتز می‌رسد که گوشی را برای گیمینگ ایده‌آل می‌کند؛ اندازه نمایشگر ۶.۶۷ اینچ است و حدود ۸۶ درصد جلوی نمایشگر را به خود اختصاص می‌دهد، رزولوشن تصویر نیز، ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل با تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل در هر اینچ است؛ به‌طور کلی می‌توان گفت که شیائومی redmi note 12 pro نمایشگری جذاب دارد که هم اندازه آن خوب است و هم میزان روشنایی رضایت‌بخشی را ارائه می‌دهد.

مشخصات فنی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو

شیائومی نوت ۱۲ پرو 5g از اندروید ۱۲ و MIUI 13 استفاده می‌کند، تراشه‌ای که در آن به کار رفته نیز اسنپ دراگون 732G است که برای اجرای بازی‌های مختلف و پخش محتواهای سنگین، باعث می‌شود کاربر با هیچ مشکلی روبه‌رو نشود و تمام بازی‌های سنگین مانند PUBG MOBILE و Free Fire به‌آسانی اجرا شود.

این تراشه دارای دو هسته با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتزی و شش هسته با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتزی است؛ پردازنده گرافیکی آن نیز، Adreno618 است که یکی از قوی‌ترین پردازنده‌های گرافیکی است و در خیلی از گوشی‌های قدرتمند استفاده می‌شود؛ حافظه داخلی گوشی ۲۵۶ گیگابایت و دارای هشت گیگابایت رم است، البته حافظه داخلی آن، با کمک یک کارت حافظه microSDXC که در خشاب سیم‌کارت می‌نشیند، قابل ارتقا است.

دوربین شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو

گوشی نوت ۱۲ پرو از یک ماژول چهارگانه در پشت گوشی بهره برده که به شما امکان عکاسی با کیفیتی قابل قبول را می‌دهد، دوربین اصلی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو، یک حسگر واید ۱۰۸ مگاپیکسلی است که دارای گشودگی دیافراگم f/1.9 است.

در کنار آن، یک حسگر اولتراواید هشت مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه قرار گرفته و بعد از آن شاهد یک حسگر ماکرو دو مگاپیکسل و یک حسگر عمق دو مگاپیکسل هستیم که هر دو گشودگی دیافراگم f/2.4 دارند؛ دوربین اصلی، قابلیت فیلمبرداری 4K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد، دوربین جلوی گوشی نیز، یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی مجهز به لنز واید با گشودگی دیافراگم f/2.4 است.

باتری شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو

شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند که از یک شارژر ۶۷ واتی بهره می‌برد، در صورت استفاده سنگین، برای مثال تماشای ویدئو برای مدت طولانی، بازی کردن و تنظیم روشنایی گوشی روی بالاترین حد، باتری گوشی زیر یک روز دوام می‌آورد، اما در صورتی که استفاده معمولی در حد وبگردی و انجام کارهای روزمره ساده را با گوشی داشته باشید و روشنایی را در حد معمول نگه دارید، باتری بیشتر از یک روز دوام خواهد داشت.

در هر صورت از بابت کمبود شارژ در این گوشی اصلاً نیاز نیست نگران باشید، چرا که شارژر ۶۷ واتی در زمانی کوتاه و در زیر یک ساعت شارژ گوشی را کامل خواهد کرد.

قیمت شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو

شیائومی Redmi Note 12 Pro 5G

۱۲۸-۸

ناموجود

۲۵۶-۸

از ۱۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان

۱۲۸-۶

ناموجود

۱۲ - ۲۵۶

از ۱۱۲,۰۹۰,۰۰۰ تومان

شیائومی Redmi Note 12 Pro plus 5G

۲۵۶-۸

از ۱۵,۳۹۰,۰۰۰ تومان

۲۵۶-۸ (چین)

از ۱۴,۹۹۹,۰۰۰ تومان

۲۵۶-۸ (هند)

از ۱۵,۷۰۰,۰۰۰ تومان‌

۱۲ - ۲۵۶

از ۱۷,۹۹۷,۰۰۰ تومان

۱۲ - ۲۵۶ (چین)

از ۱۷,۹۹۹,۰۰۰ تومان

۱۲ - ۲۵۶ (هند)

از ۱۸,۲۹۹,۰۰۰ تومان‌

شیائومی Redmi Note 12 Pro 4G

۱۲۸-۸

از ۱۰,۲۳۰,۰۰۰ تومان

۱۲۸-۶

ناموجود

۲۵۶-۸

از ۱۰,۹۷۸,۳۰۰ تومان

کد خبر 739519

دیگر خبرها

  • گلکسی M۵۵ رونمایی شد؛ دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی، شارژ ۴۵ وات و نمایشگر ۱۲۰ هرتز
  • (عکس) «گوی اژدها»؛ یک شهربازی عجیب در عربستان سعودی!
  • گوشی Oppo A60 چه مشخصاتی دارد؟
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۸ فروردین)
  • قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو پلاس + مشخصات Redmi note 12 pro 5g (۸ فروردین)
  • samsung s23 fe + قیمت، مشخصات و مقایسه با S23 Ultra سامسونگ (۸ فروردین)
  • رقابت نفس‌گیر آیفون ۱۵ با شیائومی ۱۴ / برنده کدام است؟
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز (۷ فروردین) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • poco x5 pro 5g + قیمت، بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x5 pro (۷ فروردین)
  • چطور با گوشی، حرفه‌ای فیلم بگیریم؟