Web Analytics Made Easy - Statcounter

این نمایشنامه به همت ستاد دیه و با برنامه‌ریزی و مشارکت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد به مدت یک هفته اجرا می شود.

این اثر را مجید ذهبی تهیه کرد و کارگردانی آن را مجتبی لاله‌زاری بر عهده دارد، تمام عواید آن هم برای  آزادسازی زندانیان صرف می‌شود.

نویسنده این اثر «ساناز بیان» و بازیگران آن هدیه کیانفرد، مبینا فتوحی، مهسا دهقانی و  الهه کیانفرد هستند، از « حسین افروزبه » هم به عنوان آهنگساز این نمایشنامه یادشده  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مسیح دهقانی به عنوان مجری برنامه با این اثر هنری- اجتماعی همکاری دارد.

به گزارش ایرنا،  مدیرعامل ستاد دیه یزد پیشتر گفته بود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۴۱ نفر از زندانیان جرایم مالی غیرعمد استان با حمایت و همراهی مردم نوعدوست و خیرخواه از زندان آزاد شدند.

اسلام افشون افزود: برای آزادی این افراد ۳۲ میلیارد ریال توسط مردم به ستاد دیه کمک شد تا زمینه آزادی آنها فراهم شود.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۲۵۰ نفر به جرم جرایم مالی غیرعمد  زندانی هستند که برای آزادی آنها ۲۳۰ میلیارد ریال کمک‌های مردمی نیاز  است، امیدواریم با حمایت خیران، زمینه رهایی این افراد فراهم شود.

زندانیان جرایم غیرعمد شامل محکومان به پرداخت دیه ناشی از تصادف و حوادث کارگاهی، مهریه و نفقه و بدهی‌مالی هستند.

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۵ درصد آنها در ۲۱ شهر و بقیه در مناطق روستایی و عشایری و آبادی‌ها زندگی می‌کنند.

برچسب‌ها یزد ستاد دیه زندانیان جرائم غیرعمد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد ستاد دیه زندانیان جرائم غیرعمد یزد ستاد دیه زندانیان جرائم غیرعمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۶۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «سپیده» در حوزه هنری روی صحنه می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، نمایش «سپیده» از تولیدات حوزه هنری استان البرز با مشارکت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری به نویسندگی فهیمه حیدرزاده و تهیه کنندگی و کارگردانی اشرف رفیعی از ۲۸ فروردین تا ۵ اردیبهشت در تالار سوره حوزه هنری ویژه بانوان روی صحنه خواهد رفت.

نمایش «سپیده» روایتگر داستان پرستاری است که در زمان شیوع بیماری کرونا و دیگر مشکلات، مستاصل و درمانده شده است که با کتابی درباره امام زمان (عج) آشنا می شود و این کتاب سبب تغییر احوال و شخصیت او می شود.

در این نمایش حـورا حــسـن خانـی، ریـحانه طالبـی، شکـیــلا کـاوه، حـنــانه عـــلی سواری، مـهــشیـدباقـرزالکی، هـلیـا جانــخانی، فاطـمه جهانگیـری، زینب غـضنـفری، نازنین فاطمه اصغری، مـریـم دارابـی، عـرفـــانـه طالبــی، زهـراسـادات قریشـی، سیده ساعده آل محمدی، هدیه ابراهیم نصب، حانیه سادات میر باقری، مبـیـــنا صــبــری، مــائـده کــشـاورز و مهدا مولایی به ایفای نقش پرداخته اند.

سایر عوامل نمایش عبارتند از دستــیـار کارگـردان: الهام مـعــارف ونــــد، اجرای حرکات پرفورمنس: مهسا سادات میرحبیبی، مائده کشاورز، هانیه مرادی، فـاطمه سـامقـانـــی، ریــحـانـه راز، زهرا مـعارف وند، ریحانه طالبی، سعیده دهـقان، مــهـدا مولایـی، شکیلا کاوه، فاطمه جهانگیــری، یـکتـا قلـی‌زاده، فاطمـه قلی‌زاده، هلیا جانـخانی، طراحی حرکات فرم: ‌فاطـمه حـسـنا بزرگخو، سـرپرست تدارکات: زهره نــظـم‌ده، دستــیـاران تــــــدارکات: نرگس بـیگلـر، سـمیــه خدایاری، گروه طراحـی و دوخت لباس: زیــنـب شـــهـراد، الــهــه مــعصـومـی، افــسـانـه هــــدایتــی، فاطـمه مـلا عباسی، اجـــرای گریم: مـژگان علی مـحـمدی، فـاطمـه حسنا بزرگخو، تهیه و تنظیم جلوه‌های ویژه بصری: امیـرعــلــی قـولیــان، امـیرحـسین معارف ونـد، ساخت کلیپ های سایه: عــلــی زارعـی، تنظیم و تدوین صوت: اشرف رفــیعی، طراح و ساخت دکور و اکسسوار: رقـیــه مــرادی، فـاطمه سـیـاح، با همکاری خانم‌ها لیـلا کشـاورز و پـــریــا جـانـخانی.

کد خبر 5975944

دیگر خبرها

  • گلریزان ۴۰ میلیارد ریالی فعالان اقتصادی بندر امیرآباد
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی خیر بافقی به آزادی زندانیان غیر عمد
  • فرهاد آئیش هر چه دلش خواست گفت!/ به مخاطب باج نداده‌ایم
  • کمک ۱۰۴ میلیارد تومانی خیران استان اصفهان برای آزادی زندانیان
  • واکنش رامبد جوان به «دشمن خدا»
  • رامبد جوان از ته دل خندید!
  • کمک ۱۰۴ میلیارد تومانی برای آزادی زندانیان در رمضان
  • کمک فرهنگی بازنشسته یزدی به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • نمایش «سپیده» در حوزه هنری روی صحنه می‌رود