Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@02:36:22 GMT

تصاویر/ صف‌های گاز مایع - زاهدان

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۶۸۲۳

تصاویر/ صف‌های گاز مایع - زاهدان

هرساله با شروع فصل سرما، مردم زاهدان مشکلاتی از جمله کمبود گاز مایع دارند و در صف‌های طولانی منتظر سهمیه خود هستند.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هرساله با شروع فصل سرما، مردم زاهدان مشکلاتی از جمله کمبود گاز مایع دارند و در صف‌های طولانی منتظر سهمیه خود هستند که تشکیل این صف‌های طولانی نشان دهنده بی‌برنامگی در توزیع سیلندر‌های گازمایع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۶۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هند؛ پرجمعیت‌ ترین کشور دنیا در آستانه برگزاری طولانی‌ ترین انتخابات

 انتخابات مجلس عوام هند، موسوم به «لوک سابا»، روز جمعه در حالی آغاز می‌شود که نزدیک به یک میلیارد نفر در طول یک ماه، فرصت رای دادن به نامزد و حزب مورد نظر خود را دارند. این طولانی‌ترین انتخابات جهان است که در پرجمعیت‌ترین کشور دنیا برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، انتخابات مجلس عوام هند موسوم به لوک سابا برای یک دوره پنج ساله، از روز جمعه ۳۱ فروردین ماه آغاز می شود و یک حزب یا یک ائتلاف برای پیروزی در انتخابات باید به اکثریت ۲۷۲ کرسی از ۵۴۳ کرسی این مجلس دست یابد.

حزب بهارتیا جنتا (BJP) به رهبری نارندرا مودی، نخست وزیر هند، در آخرین دوره برگزار شده در سال ۲۰۱۹، ۳۰۳ کرسی به دست آورد و پس از آن ۵۲ کرسی به حزب کنگره ملی هند (INC) به عنوان حزب اصلی مخالف تعلق گرفت.

علاوه بر این افراد، رئیس‌جمهور هند می‌تواند حداکثر ۲ نفر را با تابعیت انگلیسی-هندی برای عضویت در لوک سابا معرفی کند.

این انتخابات در هفت مرحله تا حدی برای تضمین امنیت کافی در حوزه های رای گیری در سراسر هند برگزار خواهد شد. رای دهندگان می توانند با فشار دادن یک دکمه روی یک دستگاه رای گیری الکترونیکی که برای اولین بار در هند در سال ۱۹۸۲ و به طور گسترده از اوایل دهه ۲۰۰۰ استفاده شد، انتخاب خود را انجام دهند.

دستگاه رای گیری، یک دستگاه مستطیل شکل ضخیم است که برای ثبت الکترونیکی آرای اخذ شده در انتخابات استفاده می شود. رای دهندگان باید یکی از دکمه های آبی رنگی را که در مقابل شماره سریال، نام و نماد نامزد مورد نظرشان قرار داده شده است را فشار دهند، گزینه «هیچ یک از موارد بالا» معادل رای سفید نیز در این دستگاه تعبیه شده است.

دستگاه رای گیری الکترونیکی (EVM)، دارای سه واحد است، یک واحد رای، یک واحد کنترل برای افسر مسوول برای اطمینان از اینکه رای دهنده می تواند تنها یک بار رای دهد، و یک واحد ردیابی کاغذی قابل تایید رای دهندگان (VVPAT). این برگه کاغذی است که برای رای دهنده از طریق یک صفحه شفاف برای حدود هفت ثانیه، قبل از اینکه در یک جعبه مهر و موم شده ذخیره شود، قابل مشاهده است.

نامزدهای این انتخابات در بزرگترین دموکراسی جهان، برای ۵۴۳ کرسی و در هفت مرحله با یکدیگر رقابت می‌کنند.

شمارش آرا در ۴ ژوئن (۱۵ خرداد) پس از رای گیری در ۱۹ آوریل (۳۱ فروردین)، ۲۶ آوریل (۷ اردیبهشت)، ۷ می (۱۸ اردیبهشت)، ۱۳ می (۲۴ اردیبهشت)، ۲۰ می (۳۱ اردیبهشت)، ۲۵ می (۵ خرداد) و اول ژوئن (۱۲ خرداد) انجام می شود.

سن رای دادن ۱۸ سال است و نامزدها باید حداقل ۲۵ سال سن داشته باشند.

در مجموع ۹۶۸ میلیون رای دهنده برای شرکت در این انتخابات ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۴۹۷ میلیون مرد و ۴۷۱ میلیون زن هستند.

مودی اصلی ترین شخص در این رقابت است و پس از آن معاون او آمیت شاه وزیر کشور هند و چهره اصلی مخالفان مودی، راهول گاندی از حزب کنگره قرار دارند.

مودی به دنبال کسب سومین دوره متوالی نخست وزیری است که تنها جواهر لعل نهرو اولین نخست وزیر هند این جایگاه را در اختیار داشته است.

وی می‌گوید یک پیروزی قاطع دیگر برای اتحاد ملی دموکراتیک به رهبری بهارتیا جنتا برای رسیدن به هدف او برای ارتقای هند به یک اقتصاد توسعه‌یافته تا سال ۲۰۴۷ از سطوح متوسط بسیار مهم است.

پنجمین اقتصاد بزرگ جهان در چند سال گذشته به سرعت رشد کرده و مودی تضمین کرده است که در صورت پیروزی در انتخابات، آن را به جایگاه سوم خواهد رساند.

حزب بهارتیا جنتا، بیشتر از سوی هندوها که ۸۰ درصد از جمعیت یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون نفری این کشور را تشکیل می دهند، حمایت می‌شود.

ائتلاف مخالف موسوم به «هند» که در تقابل با نام بهارت، نام هندی هندوستان و مورد استفاده حزب مودی، نام‌گذاری شده است، می‌گوید: پیروزی این ائتلاف برای حفظ ساختار دموکراتیک و سکولار این کشور، بهبود جوامع به حاشیه رانده شده، افزایش قیمت‌های تضمینی برای کشاورزان و ایجاد شغل ضروری است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هند؛ پرجمعیت‌ ترین کشور دنیا در آستانه برگزاری طولانی‌ ترین انتخابات
  • طرح ملی زندگی با آیه‌ها برای مدت طولانی اجرا می‌شود
  • ایران در جایگاه بیست و پنجم طولانی‌ترین ساعات کاری در جهان
  • طولانی‌ترین ساعات کاری در جهان
  • ایران در جایگاه بیست و پنجم طولانی‌ترین ساعات کاری در جهان (اینفوگرافی)
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • بهترین کود مایع خارجی
  • ترفندهای سالم نگه داشتن توت فرنگی به مدت طولانی
  • پولیش رنگ نانویی به کمک خودروسازان آمد
  • چین گام جدیدی را برای پیشرفت موشک قابل استفاده مجدد خود برداشت