Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی کمیته امداد استان هرمزگان گفت: از ابتدای سال 98 تاکنون، تعداد دو هزار و 100 نفر از مددجویان کمیته امداد هرمزگان به اردوی آموزشی، زیارتی مشهد مقدس و قم اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ عیسی زارعی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان هرمزگان با بیان این مطلب که اعزام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به اماکن زیارتی موجب نشاط معنوی آن‌ها و آشنایی جامعه هدف با سیره و روش زندگی ائمه معصومین (علیهم‌السلام) می‌شود، اظهار داشت: یکی از کارهای مهم کمیته امداد در حوزه فرهنگی اعزام مددجویان به اماکن مذهبی به‌خصوص زیارت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) است که این امر موجب تقویت بنیان‌های فکری و عقیدتی و همچنین سبب استحکام بنیان‌های زندگی فردی و جایگاه اجتماعی خانواده‌ها در جامعه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارعی گفت: از ابتدای سال 98 تاکنون، تعداد دو هزار و 100 نفر از مددجویان کمیته امداد هرمزگان بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد تومان به اردوی آموزشی، زیارتی قم و مشهد مقدس مشرف شدند که یک هزار و 900 نفر از آنان به زیارت امام رضا (ع) و مابقی نیز به زیارت حضرت معصومه (س) اعزام شدند.

معاون فرهنگی کمیته امداد هرمزگان با اشاره به طرح شوق زیارت افزود: در این طرح که باهدف شناسایی، معرفی، ساماندهی و اعزام افراد واجد شرایط به اماکن زیارتی اجرا می‌شود، کمیته امداد شرایط و بسترهای موردنیاز جهت اعزام مدد جویان و نیازمندانی که در حسرت زیارت مانده‌اند را با مشارکت و همراهی خیرین فراهم می‌نماید.

وی افزود: خیران و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://shogheziarat.emdad.ir و یا دفاتر کمیته امداد و مشارکت در طرح «شوق زیارت» زمینه اعزام نیازمندانی که تاکنون به مشهد مقدس مشرف نشده‌اند را فراهم سازند و در این کار خداپسندانه سهیم باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه قم کمیته امداد مشهد مقدس هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۶۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان

حجت الاسلام شهابی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان هرمزگان، در جمع طلاب اعزامی به اردوی زیارتی فرهنگی مشهد مقدس، اظهار داشت: اگر انسان بخواهد کاملا به عهد و پیمان نسبت به هرکدام از ائمه اطهار وفا کند، باید به زیارت قبورشان برود.

وی افزود: هر شخصی با میل و رغبت به زیارت ائمه اطهار(ع) برود و مکتب آنها را تصدیق نماید، مشمول شفاعتشان در روز قیامت قرار می‌شود.

حجت الاسلام شهابی، با اشاره به روایتی از امام رضا(ع)، گفت: کسی که با غسل زیارت، مرا زیارت کند از گناهانش پاک می‌شود همانند روزی که از مادر متولد شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان هرمزگان، عنوان کرد: بنا بر برنامه ریزی که جهت اعزام جوانان به اردوی زیارتی فرهنگی به مقصد مشهد مقدس انجام شده، این اردوها طی دو دوره زمانی متفاوت ویژه برادران و خواهران انجام خواهد شد که امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه، اعزام ویژه آقایان و سه شنبه بعدی ۱۱ اردیبهشت ماه، اعزام ویژه خواهران خواهد بود.

گفتنی است در این برنامه ۱۷ نفر از طلاب عضو کانون‌های حوزه علمیه استان هرمزگان به مشهد مقدس اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان کمیته‌امداد خراسان‌شمالی
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی
  • سورپرایز بزرگ دولت برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی / واریز عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این ماه
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد