Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید در دیداری خارج از خانه مقابل والنسیا به تساوی ۱-۱ رسید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این دیدار شاگردان زین الدین زیدان تا آخرین ثانیه ها از حریف عقب بودند اما گل کریم بنزما در پنجمین دقیقه از وقت های تلف شده، مانع از شکست رئال در آستانه ال کلاسیکو شد.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و این رئالی ها بودند که در دقیقه ۷، صاحب اولین موقعیت جدی بازی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روی یک و دو با بنزما بود که والورده صاحب موقعیت شد اما ضربه محکم او را دومنک با یک جایگیری مناسب مهار کرد.

برتری رئالی ها ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم توپ و میدان را در اختیار داشتند تا اینکه در دقیقه ۱۴، روی ارسال ناچو از سمت چپ، بنزما با حرکت از میان دو مدافع حریف، ضربه سرش را زد اما توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

رئالی ها همچنان توپ و میدان را در اختیار داشتند اما دفاع فشرده بازیکنان والنسیا مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد. اما هرچه به دقایق پایانی نیمه اول نزدیک می شدیم، بازیکنان میزبان از لاک دفاعی خارج شدند و روی دروازه رئال خودی نشان دادند اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با تساوی ۰-۰ به پایان رسید.

نیمه دوم را والنسیا بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در همان دقایق ابتدایی به گل برسند اما رودیگو در موقعیت تک به تک با کورتوا، نتوانست دروازه بان رئال را مغلوب کند و توپ با واکنش خوب دروازه بان بلژیکی رئال به بیرون رفت.

برتری تیم میزبان ادامه پیدا کرد، هرچند موقعیت ویژه ای روی دروازه رئال ایجاد نمی شد. بازی با همین روند ادامه داشت و همین باعث شد تا زیدان با فرستادن گرت بیل و وینیسیوس جونیور به زمین در ۲۰ دقیقه پایانی، تلاش کند تا شرایط را به سود تیمش تغییر بدهد.

این تغییرات اندکی بازی را متعادل تر کرد اما این والنسیا بود که در دقیقه ۷۸ به گل رسید. روی یک حمله سریع از بازیکنان والنسیا بود که پاس در عرض دنیل واس پشت محوطه شش قدم به کارلوس سولر رسید و او هم بدون اینکه از سوی مدافعان حریف تححت فشار قرار بگیرد، با یک شوت محکم کار را تمام کرد.

رئالی ها که سه امتیاز را از دست رفته می دیدند، پیش کشیدند و در دقایق پایانی تلاش زیادی برای زدن گل تساوی انجام دادند. در حالی که به نظر می رسید بازی با همان یک گل به سود والنسیا به پایان خواهد رسید، رئال سرانجام در دقیقه ۹۰+۵ به گل تساوی رسید. روی ضربه کرنر گرت بیل بود که ابتدا تیبو کورتوا بالاتر از مدافعان حریف ضربه سر را زد اما دروازه بان والنسیا توپ را برگشت داد. توپ برگشتی با تعلل مدافعان میزبان مقابل بنزما قرار گرفت و او هم با یک شوت محکم، توپ را به سقف دروازه کوبید تا به این ترتیب بازی با تساوی ۱-۱ به پایان برسد.

 

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: والنسیا رئال مادرید لالیگا والنسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۶۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد

تصمیمات داور ال کلاسیکو هم‌چنان مورد بحث اهالی فوتبال هستند؛ آیا توپ از خط دروازه رئال مادرید عبور کرد؟ پنالتی وازکز چطور؟ درست بود؟!

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد 

جدال دیشب خالی از حاشیه نبود و تصمیمات جنجالی داور در برخی صحنه‌ها، اعتراض شدید هواداران و کادرفنی بارسلونا را در پی داشت. پاول فرناندز، کارشناس داوری ال‌کلاسیکو که عملکرد سزار سوتو گراده را برای شبکه‌های گل و رادیو مارکا تحلیل می‌کرد، نظرات خود راجع به صحنه‌های مشکوک جدال رئال مادرید و بارسلونا را به شرح زیر عنوان کرد:

اعلام پنالتی به سود رئال مادرید

در دقیقه ۱۶، لوکاس وازکز پس از ورود به محوطه جریمه بارسلونا و برخورد به پائو کوبارسی، نقش بر زمین شد و داور به سود رئال مادرید اعلام پنالتی کرد:

به هیچ وجه پنالتی نبود. کوبارسی پایش را روی زمین گذاشت و وازکز سعی کرد با گیردادن پای خودش به پای مدافع بارسلونا به طور عمدی، پنالتی بگیرد. داور در این صحنه اشتباه کرد.

صحنه برخورد پائو کوبارسی با لوکاس وازکز توپ از خط دروازه عبور کرد؟

مشکوک‌ترین صحنه بازی در دقیقه ۲۸ رخ داد، جایی که بازیکنان بارسلونا مدعی بودند توپ از خط دروازه رئال مادرید عبور کرده و گل شده‌است. فقدان تکنولوژی خط دروازه باعث شد سزار سوتو گراده چند دقیقه‌ای با کمک داور ویدیویی مشورت و اعلام کند که توپ از خط عبور نکرده‌است. رسانه‌های وابسته به هر یک از دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا، از دیشب تا به این لحظه تصاویر و ویدیوهای مختلفی را راجع به این صحنه منتشر و تلاش کردند تا ادعای خود را ثابت کنند. اما نظر پاول فرناندز چیست؟

هیچ تصویری برای اثبات اینکه توپ از خط عبور کرده، وجود ندارد. به تصمیم داور احترام می‌گذارم.

صحنه‌ای که بازیکنان بارسلونا اعتقاد داشتند توپ از خط عبور کرده اتفاق مشکوک ال‌کلاسیکو؛ شاهکار داوری یا دزدیده شدن گل بارسلونا؟

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • تام بریدی در کنار نواک جوکوویچ و تیبو کورتوا / عکس
  • مکالمه جنجالی‌ترین صحنه رئال مادرید - بارسلونا منتشر شد؛ VAR هیچ مدرکی ندارد! / عکس
  • بیانیه آتشین بارسلونا؛ ممکن است درخواست تکرار بازی با رئال مادرید را دهیم!
  • کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد
  • استوری اورلین شوامنی با الهام از فیلم ماتریکس: به دنیای «رئال» خوش آمدید! + عکس
  • ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲