Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@21:20:22 GMT

طرح ساماندهی بازار خودرو در دستور کار مجلس

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۶۹۶۱

طرح ساماندهی بازار خودرو در دستور کار مجلس

جلسه علنی نوبت امروز -دوشنبه- مجلس شورای اسلامی لحظاتی پیش به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.

نمایندگاندر جلسه علنی امروز طرح ساماندهی کارکنان قراردادی دانشگاه پیام نور، ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد رفع ایراد شورای نگهبان به طرح یک فوریتی استفساریه تبصره ۱ ماده ۱۳ قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد رفع ایراد شورای نگهبان به لایحه یک فوریتی ایجاد هشت منطقه آزاد تجاری- صنعتی و ۱۲ منطقه ویژه اقتصادی را بررسی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد رفع ایراد شورای نگهبان به طرح ایجاد مناطق ویژه اقتصادی و گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح ساماندهی کارکنان قراردادی دانشگاه پیام نور، طرح ساماندهی بازار خودرو(اعاده شده از شورای نگهبان)، گزارش کمیسیون عمران در مورد مغایرت های آیین‌نامه‌های قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان از دیگر برنامه های امروز نمایندگان در جلسه علنی عنوان شده است.
 همچنین گزارش کمیسیون کشاورزی در مورد خسارات و پیامدهای سیلاب های اخیر کشور، گزارش کمیسیون کشاورزی در مورد عملکرد دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با مخاطرات ناشی از هجوم ملخ‌های صحرایی به عرصه‌های طبیعی و اراضی کشاورزی و گزارش کمیسیون بهداشت مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد جمعیت هلال احمر  نیز در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی دانشگاه پیام نور سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر خودرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی دانشگاه پیام نور سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر خودرو مجلس شورای اسلامی دانشگاه پیام نور سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۶۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت مجمع تشخیص مصلحت با بندی از برنامه هفتم توسعه

مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از بررسی اختلاف بین مجلس و شورای نگهبان بر سر بندی از ماده ۳ لایحه برنامه پنج‌ساله هفتم که به کمیسیون اقتصادی مجمع ارجاع شده بود، آن را حتی با اصلاحات انجام شده به مصلحت ندانست.

به گزارش شانا به نقل از ایرنا، نشست مجمع تشخیص مصلحت نظام که با حضور سران سه قوه، اکثریت اعضا، رئیس کمیسیون‌های ذی‌ربط مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان برنامه و بودجه به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی تشکیل شد، به بررسی بند «ب» ماده ۳ لایحه برنامه پنج‌ساله هفتم پیشرفت، اختلافی بین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان پرداخت.

در بند «ب» ماده ۳ قانون برنامه هفتم به دولت اجازه داده شده بود تا به‌منظور تسویه بدهی‌های خود و شرکت ملی نفت به صندوق توسعه ملی، با این صندوق در زمینه اکتشاف، توسعه، استخراج، تولید، فروش و صادرات نفت و گاز با اولویت میدان‌های جدید یا مشترک قرارداد امضا کند.

برخی اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام افزون بر اینکه این مصوبه را بر خلاف بخش‌هایی از اساسنامه صندوق توسعه ملی دانستند بر وجود پاره‌ای اشکالات دیگر نظیر فقدان ظرفیت‌های تخصصی و نیروی کارشناسی لازم در صندوق توسعه ملی تأکید کردند و آن را به مصلحت ندانستند، سرانجام درباره مصلحت مورد نظر مجلس با اصلاحات انجام شده از سوی کمیسیون اقتصادی رأی‌گیری شد که رأی لازم را به دست نیاورد.

دیگر خبرها

  • «محسن رضایی» با اعضای شورای نگهبان دیدار و گفتگو کرد
  • دیدار محسن رضایی با اعضای شورای نگهبان
  • دیدار دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اعضای شورای نگهبان
  • مخالفت مجمع تشخیص مصلحت با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد
  • رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • بهادری جهرمی: نظارت‌ مرثر بر بازار نیازمند تمرکز نظارت است
  • لایحه تشکیل وزارت بازرگانی از دستور کار مجلس خارج شده است!