Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ محمدحسن خلجی دوشنبه ۲۵ آذر افزود: از ابتدای سال تاکنون ۲۷ نفر بر اثر وقوع تصادف‌های رانندگی درون‌شهری استان زنجان جان خود را از دست دادند که ۱۵ نفر این فوتی‌ها مربوط به شهر زنجان است.

وی اظهار داشت: اکثر تصادف‌های منجر به فوت این استان در نقاط خلوت اتفاق می‌افتد و اغلب حوادث رانندگی رخ‌داده در تقاطع‌ها نیز به‌صورت خسارتی و جرحی است که به‌طور معمول از ساعت ۱۶ تا ۲۰ را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلجی گفت: استفاده از تلفن همراه، سرعت غیرمجاز، عدم رعایت حق تقدم، توجه نداشتن به جلو و حرکت نکردن در بین خطوط، عمده دلیل وقوع تصادفات رانندگی در این استان است، استفاده از تلفن همراه و رعایت نکردن حق تقدم، در صدر این تخلفات رانندگی است.  

مسئول اداره آموزش و ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان به تفاوت رانندگی مردان و زنان اشاره کرد و افزود: میزان تخلف رانندگی بانوان بیشتر اما تعداد تصادف آنان کم است و هرچند احتیاط بیشتری را دارند اما گاه این کار نیز تخلف محسوب می‌شود.

خلجی ادامه داد: مردان در مقایسه با بانوان از اعتمادبه‌نفس بیشتری در رانندگی برخوردارند و به‌راحتی دست به تخلف می‌زنند که در اغلب موارد نیز این تخلف‌ها موجب بروز تصادف می‌شود.  
 

کد خبر 470461 برچسب‌ها پلیس راهور - شهر پلیس راهور - جاده‌ها استان زنجان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور شهر پلیس راهور جاده ها استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۷۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۸۳ پرونده تخلف صنفی در استان زنجان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید گلشنی اظهار داشت: طرح نظارتی ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز در استان زنجان از ۷ اسفند ماه آغاز و تا ۲۱ فروردین ماه ادامه داشت.

وی افزود: در این راستا هزار و ۵۳۷ مورد بازرسی از صنوف استان توسط بازرسین این اداره کل صورت گرفت که ۵۸۳ مورد پرونده تخلف کشف و به تعزیرات حکومتی ارجاع گردید.

گلشنی تصریح کرد: ارزش ریالی تخلفات کشف شده در استان بالغ بر ۲۴۹ میلیارد ریال می‌باشد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یادآور شد: عمده تخلفات صورت گرفته در این مدت شامل عدم درج قیمت و نصب نرخنامه به تعداد ۱۷۸ مورد، گرانفروشی ۱۶۰ مورد، عدم صدور فاکتور ۷۱ مورد و نداشتن جواز کسب ۶۲ مور. است

کد خبر 6083958

دیگر خبرها

  • آمار واقعی قربانیان تصادفات در نوروز اعلام شد | بیشترین فوتی‌ها در این ۲ روز اتفاق افتاد
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • تصادف منجر به فوت در چهارمحال و بختیاری
  • تصادف در محور بروجن به لردگان دو فوتی برجای گذاشت
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله
  • کودک ۶ ساله در تصادف موتور و پیکان در برخوار جان باخت
  • تخلف ساکن چیست؟  
  • ۵۸۳ پرونده تخلف صنفی در استان زنجان تشکیل شد