Web Analytics Made Easy - Statcounter

نرگس عسگری شامگاه شنبه به مناسبت ۱۴ آذر روز جهانی داوطلب سلامت در همایش گرامیداشت روز جهانی داوطلب سلامت در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: افزایش سواد سلامت از مهمترین راهکارهای اجتماعی شدن سلامت در جامعه است.

وی افزود: کاهش ابتلا به بیماری‌ها و اصلاح سبک زندگی در جهت جلوگیری از بیماری‌های غیرواگیر از مهمترین نیازهای کنونی جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسگری تصریح کرد:‌ داوطلبان و سفیران سلامت نقش مهمی در تسریع دستیابی به اهداف پیش‌بینی شده در این حوزه ایفا می‌کنند.

وی یادآور شد: هم‌اینک هر داوطلب سلامت چند خانواده و هر سفیر سلامت دانشجویی و دانش‌آموزی یک خانواده را از لحاظ سلامت زیرپوشش دارد.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد اظهار داشت: داوطلبان و سفیران سلامت بعنوان بازوان تیم سلامت در جامعه فعالیت می‌کنند.

وی گفت: فعالیت‌های بشردوستانه داوطلبان و سفیران سلامت اقدامی ارزشمند در راستای ارتقای کمی و کیفی سلامت جامعه است.

عسگری تاکید کرد:‌ بهره‌مندی از توان افراد جامعه، سازمان‌های مردم نهاد (سمن‌ها)، فعالان سازمان‌های دولتی و بخش خصوصی می‌توان در رشد وضعیت سلامت جامعه کمک کند.

به گزارش ایرنا،‌ ۱۴ آذر برابر با ۵ دسامبر به نام "روز جهانی سفیران سلامت و روز ملی داوطلبان سلامت" نامگذاری شده است.

شعار سال‌جاری "روز جهانی سفیران سلامت و روز ملی داوطلبان سلامت" با عنوان "هر خانه یک پایگاه سلامت – سلامت برای همه، توسط همه" اعلام شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 ابتلا به بیماری بخش خصوصی جامعه چهارمحال و بختیاری خانواده قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۷۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید بیمه رایگان سلامت پنج دهک نخست جامعه در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ مدیرکل بیمه سلامت خوزستان با بیان اینکه بیمه رایگان سلامت پنج دهک نخست جامعه در سال ۱۴۰۳ تمدید شد گفت: دهک‌های ششم تا نهم نیز از تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصدی در پرداخت حق بیمه بهره مند می‌شوند.
آقای رضایی افزود: افراد برای تمدید دفترچه‌های بیمه سلامت خود به نشانی بیمه سلامت ایرانیان مراجعه کنند و یا با شماره بیست و چهار ساعت بیمه سلامت به شماره ۱۶۶۶ تماس بگیرند و بیمه خود را تمدید کنند.
در استان خوزستان ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از آنها تحت پوشش صندوق روستایی و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر هستند که به صورت خودکار بیمه درمانی آنها تمدید می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مردم پایه و اساس ایجاد تحول در جامعه هستند
  • هدف از افزایش نرخ جرایم رانندگی حفظ سلامت جامعه است
  • هدف از افزایش نرخ جرایم رانندگی حفط سلامت جامعه است
  • درخواست سازمان نظام پزشکی از سازمان جهانی بهداشت برای لغو عضویت رژیم صهیونیستی
  • بیش از ۸۰ هزار داوطلب در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ نام نویسی کردند
  • توزیع ۶۶۰بسته معیشتی بین نیازمندان
  • سازمان بهداشت جهانی خواستار حمایت از بیماران روانی در افغانستان شد.
  • رونمایی از لباس داوطلبان بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴
  • تمدید بیمه رایگان سلامت پنج دهک نخست جامعه در سال ۱۴۰۳
  • افزایش سه میلیارد دلاری ثروت ترامپ با یک حرکت استراتژیک