Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۵‌دانش‌آموز به هنگام تماشای این فیلم بسیار وحشت کردند و به ناگاه در میانه فیلم دچار حملات عصبی شدند  فیلم «چشم بدون صورت» به کارگردانی ژرژ فرانژو اقتباسی از رمان ژان ردون نویسنده، فیلمنامه‌نگار و دیالوگ‌نویس ۱۹۶۰ فرانسوی است که عمدتاً به خاطر رمان منحصر به فرد خود به نام چشم بدون چهره شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ۱۵‌دانش‌آموز به هنگام تماشای این فیلم بسیار وحشت کردند و به ناگاه در میانه فیلم دچار حملات عصبی شدند؛ اتفاقی که همگان را به تعجب و نگرانی واداشت. رکنا/ لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000GTm برچسب ها: بیمارستان ، فیلم ترسناک ، فرانسه

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بیمارستان فیلم ترسناک فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۷۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزل معاون متخلف به‌ دلیل تنبیه دانش‌ آموز | عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ روز گذشته انتشار تصاویری از برخورد با یک دانش آموز در فضای مجازی منتشر شده و در این اخبار بیان شده بود که دانش آموز توسط معاون مدرسه مورد تنبیه قرار گرفته است.

تسنیم ماجرا را از آموزش و پرورش استان مازندران جویا شد که ضمن تایید تنبیه این دانش‌آموز از عزل معاون مدرسه و ادامه پیگیری در ارتباط با ادامه اشتغال این فرد خبر داده شد.

حسین کمالی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اظهار ناراحتی از شنیدن این خبر، اظهار داشت: پدیده تنبیه بدنی حتی یک مورد هم در آموزش و پرورش استان نباید وجود داشته باشد.

وی با اعلام اینکه آموزش و پرورش استان بدون هیچ اغماضی با مواردی از قبیل تنبیه بدنی برخورد خواهد کرد، افزود: به شدت و با حساسیت روی این قضیه ورود پیدا کردیم و واحدهای ارزیابی موضوع را پیگیری می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از عزل این فرد از معاونت مدرسه خبر داد و گفت: پرونده این فرد هم به واحدهای نظارتی ارسال خواهد شد تا در ارتباط با ادامه اشتغال این فرد هم بررسی‌های لازم صورت گیرد.

کمالی با بیان اینکه این فرد جایگاه و شان معلمی را رعایت نکرده است، گفت: وقتی فردی با عنوان معاون مدرسه‌ای فعال است باید صبوری و سعه صدر داشته باشد و مشکل دانش آموز را حل کند حتی اگر خطایی از دانش‌آموز سر بزند حق تنبیه ندارد و این موضوع با جایگاه معلمی سازگاری ندارد.

وی با تاکید بر اینکه نباید در آموزش و پرورش به جایگاه و کرامت دانش‌آموزی لطمه وارد شود، خاطرنشان کرد: پرونده این فرد جهت پیگیری‌های لازم به هیات‌های نظارتی ارسال شد که به‌ صورت محکم با این موضوع برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: اینکه به‌جای خبرهای خوب در آموزش‌ و پرورش اینگونه خبرهای تلخ آن هم از نهاد آموزش و پرورش شنیده می‌شود نگرانی‌های بسیاری برای خانواده‌ها به همراه دارد، آن هم در عصری که تنبیه مذموم شمرده می‌شود.

کد خبر 845414 منبع: تسنیم برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش معلمان خبر مهم

دیگر خبرها

  • عزل معاون متخلف به‌ دلیل تنبیه دانش‌ آموز | عکس
  • بالگرد اورژانس استان تهران جان دو نفر را در اتوبان تهران-قم نجات داد
  • گاردین: ایران و اسرائیل را از یک جنگ بزرگ دور کنید
  • ایران به حمله پاسخ می‌دهد، اسرائیل چه کار خواهد کرد؟/ تعداد موشک‌ها ترسناک به نظر رسید
  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • جشن تکلیف هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر در دماوند
  • تصادف اتوبوس با سرویس مدرسه ۴ دانش‌آموز را راهی بیمارستان کرد
  • برگزاری جشن تکلیف ۴۰۰ دانش آموز در هندیجان
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد
  • خبری خوب برای رم؛ ایوان اندیکا از بیمارستان مرخص شد