Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@00:54:22 GMT

نگرانی استقلالی‌ها؛ استرا، برانکو نشود؟

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۷۲۲۵

نگرانی استقلالی‌ها؛ استرا، برانکو نشود؟

قرار است تا ظهر امروز تکلیف ادامه همکاری یا عدم‌همکاری آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی با باشگاه استقلال مشخص شود.

به گزارش مشرق، شواهد از آمدن استراماچونی خبر می‌دهد اما برخی افراد بدبین هم عقیده دارند ممکن است این سرمربی به محض دریافت پولش، خودش به صورت یک‌سره کار با استقلال را تمام کرده و پرونده سرمربیگری‌اش در تیم ایرانی را مختومه کند و سر از تیم دیگری درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبلا صحبت از اودینزه بود اما او حالا در آسیا هم مشتریانی دارد.

بیشتر بخوانید:

برانکو، شفر و کالدرون چگونه در تحریم پول ‌گرفتند؟

 استرا راه برانکو را می‌رود؟

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس اگرچه در ظاهر خیلی مسالمت‌آمیز از این تیم جدا شد اما در باطن ماجراهای زیادی را پشت سر گذاشت و بعد از سه سال‌ونیم از سرخ‌های ایران جدا شده و به سبزقباهای سعودی پیوست که البته آنجا دوام زیادی نداشت.این‌طور گفته می‌شد که برانکویی که 11 ماه پولش را نگرفته بود، خیلی قبل‌تر از خرداد 98(یعنی دورانی که صادق، سفیر ایران در کرواسی چهار دور مذاکراتش را با وی آغاز کند) کارش با الاهلی تمام شده و این مربی به واسطه حق فسخ قانونی که به واسطه عدم دریافت مطالباتش در اختیارش بود، قبل از پایان حضورش در پرسپولیس کار را با تیم عربستانی یک‌سره کرده بود. این در حالی بود که برانکو یک فصل دیگر با سرخ‌ها قرارداد داشت ولی سرانجام به صورت قانونی از جمع این تیم بعد از سه فصل قهرمانی جدا شده و راهی عربستان شد.در این بین یک فرضیه مطرح شد مبنی‌بر اینکه برانکو موضوع مطالباتش را مطرح کرد تا با تسویه‌حساب با پرسپولیس و گرفتن پولش به صورت تمام و کمال، خبر فسخ با این تیم و سپس قرارداد با الاهلی را رسانه‌ای کند و این همان چیزی است که درخصوص استرا هم نگرانی‌هایی را به دنبال داشته است.

 2 تیم قطری چشم‌انتظار تصمیم استرا

استراماچونی در مصاحبه‌های متعدد تاکید کرده بود که به محض دریافت پول به ایران باز خواهد گشت و مدیران باشگاه و مسئولان وزارت ورزش و جوانان نیز تاکید کردند که مبلغ مدنظر وی به حسابش واریز شده و به خاطر تعطیلی بانک‌های اروپا در روزهای شنبه و یکشنبه، امروز قابل برداشت است اما چه تضمینی وجود دارد که مربی ایتالیایی پولش را بگیرد و برگردد، خصوصا اگر پیشنهاد بهتری هم داشته باشد؟!
جالب است بدانید طبق اخباری که خبرنگار «فرهیختگان» کسب کرده ظاهرا دو باشگاه قطری خواستار همکاری با استراما چونی هستند و اصلا بعید نیست او نیز با الهام از آنچه که بر برانکو گذشت، بخواهد با گرفتن مطالباتش از استقلال، پرونده این تیم را بسته و سپس راهی کشوری دیگر در حاشیه خلیج‌فارس شود؛ فقط با این تفاوت که فصل برای برانکو بعد از سه قهرمانی به پایان رسیده بود و این مربی که با فتح جام‌های مختلف ایران را ترک می‌کرد، درنهایت پولش را از پرسپولیس نگرفت اما استرا که تیمش را (با یک بازی بیشتر) به صدر جدول لیگ برتر ایران رساند، می‌تواند با امروز و فردا کردن پولش را گرفته و راهی تیمی دیگر شود و احتمالا با استفاده از بندهای قراردادش به راحتی باقی‌مانده مطالباتش را هم بگیرد! با این حال استقلالی‌ها می‌توانند نیمه پر لیوان را هم ببینند و امیدوار باشند که استراماچونی به وعده‌اش عمل کند و در صورت دریافت مطالباتش به ایران باز گردد.

منبع: روزنامه فرهیختگان

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین استقلال آندرا استراماچونی برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۷۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی گروسی از احتمال حمله اسرائیل به تأسیسات هسته‌ای ایران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از یورونیوز، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به خبرنگاران در نیویورک گفت: «ما فردا (سه‌شنبه) کارمان را از سر خواهیم گرفت. این موضوع (حمله ایران به اسرائیل) تأثیری بر فعالیت بازرسی ما نداشته است.»

با رویارویی مستقیم ایران و اسرائیل در دو هفته اخیر تنش در خاورمیانه به اوج خود رسیده است. فرمانده ارتش اسرائیل روز دوشنبه گفت که کشورش به حمله موشکی و پهپادی اخیر ایران که به تلافی حمله هوایی اسرائیل به ساختمان کنسولگری این کشور در دمشق انجام شد، پاسخ خواهد داد.

گروسی در پاسخ به پرسشی درباره احتمال حمله اسرائیل به تأسیسات هسته‌ای ایران گفت: «ما همیشه نگران این احتمال هستیم.»

مدیر کل آژانس همچنین خواستار «خویشتنداری» طرف‌های درگیر در این تنش شد.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به طور منظم تأسیسات هسته‌ای اصلی ایران را بازرسی می‌کند. ایران می‌گوید برنامه هسته‌ای‌اش کاملاً صلح آمیز است، اما قدرت‌های غربی تهران را به تلاش برای ساخت بمب هسته‌ای متهم می‌کنند.

سفر به چندین کشور از جمله ایران در برنامه کاری چند هفته آینده رافائل گروسی قرار گرفته است.

کد خبر 844962 برچسب‌ها رافائل گروسی ایران و اسرائیل هسته‌ای - آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خبر ویژه هسته‌ای - انرژی

دیگر خبرها

  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • قیمت جهانی نفت امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • شمس الواعظین: ایران در زمین نتانیاهو بازی نکند
  • نگرانی از بروز کم آبی در ۳ استان کشور
  • کاهش ۰.۴۷ درصدی قیمت جهانی نفت
  • نگرانی گروسی از احتمال حمله اسرائیل به تأسیسات هسته‌ای ایران
  • احضار یک استقلالی پس از استوری جنجالی
  • احضار یک استقلالی به کمیته اخلاق
  • داستان غم‌انگیز زنی که تنها همدم می‌خواست اما همسرش به دنبال پولش بود