Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: مجموعه نظام بویژه دولت خود را ملزم به حمایت از تولید داخلی می داند چرا که با رونق تولید بسیاری از مشکلات اقتصادی که امروز گریبان گیر کشور بوده حل خواهد شد.

به گزارش ایسنا، محمد امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در جمع اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ملارد و تعدادی از صاحبان صنایع و تولید کنندگان این شهرستان طی سخنانی ضمن تشریح وضعیت اقتصادی کشورو با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ به نام رونق تولید گفت: مجموعه نظام بویژه دولت خود را ملزم به حمایت از تولید داخلی می داند چرا که با رونق تولید بسیاری از مشکلات اقتصادی که امروز گریبانگیر کشور بوده حل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار تهران حمایت از سرمایه گذاران و رفع مسائل و موانع آنان را از وظایف اصلی دستگاه های اجرایی دانست و گفت: آینده روشنی در انتظار مردم عزیزمان می باشد و این امر مهم در سایه همدلی و درکنار هم بودن تحقق پیدا خواهد کرد.

امامی امین با بیان اینکه در پیگیری امورات سرمایه گذاران نباید تعلل شود، گفت: اگر ما در داخل حاکمیت کشور قرار گرفتیم و در امورات مردم  بویژه در رسیدگی به مسائل و مشکلات تولید کنندگان کوتاهی کردیم با کسانی که پشت مرزهای کشور کمر به نابودی و تجزیه کشور بسته اند فرقی نداریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران اظهار کرد: هر مصوبه ای که در این جلسه انجام شده  باید پیگیری و تحقق پیداکند.

وی در ادامه اشاره ای به نقشه پردازیها و  دشمنی های دولت آمریکا و هم پیمانانش کرد و گفت: بعد از برجام، با تحریم های ظالمانه ای که صورت گرفت، خود آنها هم باور نمی کردند، دولت و نظام ایران اسلامی تا آستانه سال ۲۰۲۰ دوام بیاورند و این نشان می دهد آنها جامعه ایرانی را نمی شناسند و از این سو فشار اقتصادی را بر ما سنگین تر کرده اند.

وی افزود: در این وضعیتی که قرار داریم همه باید بر این باور داشته باشیم، اگر ما نتوانیم مقاومت کنیم کسانی در بیرون از مرزها در کمین نشسته و به دنبال تسلط و تجزیه بر این کشور هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانداري تهران اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۷۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم و دولت برای رفع مشکلات اقتصادی کمر همت ببندند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    امام جمعه چهاربرج،   ضمن اینکه فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳ و تقارن آن با  آغاز ماه رمضان را تبریک گفت  بر لزوم بهره‌برداری حداکثری از فیوضات الهی این ایام تاکید کرد.

 

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال به عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف مردم و مسئولان این است که در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری که در سخنرانی نوروزی بر آن تأکید داشتند گام‌های بلندی بردارند.

 

امام‌جمعه چهاربرج با بیان اینکه همه باید در راستای عملیاتی کردن شعار سال به صورت جدی گام بردارند، ادامه داد: مردم و دولت باید هماهنگ با یکدیگر در این زمینه اهتمام کنند و با برنامه کاربردی گام بردارند.

 

وی با بیان اینکه نام‌گذاری امسال به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» یعنی اینکه مردم و دولت به کمک هم برای رفع مشکلات اقتصادی و بهبود وضعیت موجود تلاش کنند، اضافه کرد: همه ظرفیت‌های موجود باید به کار بسته شود.

 

جلالی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در سخنرانی نوروزی امسال ابعاد مختلف شعار سال را به‌ وضوح تبیین کردند، تصریح کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند؛ جهش در تولید بدون حضور مردم در اقتصاد و عرصه تولید امکان ندارد.

 

امام جمعه چهاربرج با بیان اینکه مسئولان دستگاه‌های اجرایی و اقتصادی باید موانعی که پیش روی تولید وجود دارد، با جدیت از سر راه بردارند، گفت: اقدامات تسهیلگر باید جدی‌تر دنبال شود در این راستا منابع مالی و امکانات کافی در اختیار آحاد مردم به ویژه فعالان بخش خصوصی قرار گیرد تا اینکه تولید بیش از پیش رونق پیدا کند.

دیگر خبرها

  • آمادگی دولت برای رونق گردشگری در منطقه کامفیروز
  • بروکراسی اداری، مهمترین مانع سرمایه گذاری در کشور
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل
  • تولید مردم محور کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است
  • افزایش تولید ملی با مشارکت مردم از مهمترین راهکار‌های رفع مشکلات اقتصادی
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی
  • مردم و دولت برای رفع مشکلات اقتصادی کمر همت ببندند
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی
  • سرمایه اجتماعی، امکان جذب و تجمیع سرمایه‌های فیزیکی و مادی را فراهم می‌کند