Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری آنلاین- پس از کش و قوس‌های فراوان در خصوص بازگشت استراماچونی به ایران به نظر می‌رسد این ماجرای تلخ و عذاب‌آور برای هوادارن آبی به ساعات پایانی خود نزدیک می‌شود.

استراماچونی که بعد از ترک ایران تلاش کرد لحظه به لحظه ارتباط خود را به وسیله انواع و اقسام مصاحبه‌ها با هواداران استقلال حفظ کند  و در آخرین گفت‌وگوی خود عکسی از چمدان‌های بسته‌اش هم منتشر کرد تا بگوید همچنان منتظر پرداخت مطالباتش هست تا به ایران بازگردد گویا با اقدامات صورت گرفته و پرداخت مبلغی از قراردادش که امروز به حساب او خواهد نشست به ایران بازخواهد گشت تا بعد از دو هفته دوری از نیمکت استقلال در نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر این تیم را همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولین باشگاه استقلال مدعی شده‌اند که حتی بلیت پرواز این مربی برای ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه بعدازظهر هم رزور شده تا او با چمدان‌های باز نشده‌اش راهی فرودگاه شود دوشنبه موعود آبی‌ها به نظر می‌رسد با تاخیر یک هفته‌ای در حال به وقوع پیوستن است. با این حال به نظر می‌رسد چه امروز شاهد ژست «بازگشت پیروزمندانه» استرا روی پله‌های فرودگاه باشیم و چه نباشیم داستان استراماچونی و استقلاال امروز به پایان خواهد رسید.

کد خبر 470463 برچسب‌ها مربی - استراماچونی باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مربی استراماچونی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۷۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان بدون نتیجه جلسه کابینه جنگ رژیم صهیونیستی پس از ۳ ساعت

منابع خبری صهیونیستی گزارش دادند که جلسه امروز کابینه جنگ رژیم صهیونیستی به پایان رسیده است و فردا نیز جلسه‌ای برای بررسی گزینه‌های پاسخ به ایران برگزار خواهد شد.

منابع رسانه‌ای پیش از این از اختلافات شدید در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی بر سر پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به حمله این رژیم به محل کنسولگری کشورمان در دمشق با انجام حملات موشکی و پهپادی به اراضی اشغالی پرده برداشتند.

پیشتر «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه خبری سی‌ان‌ان گفته بود تل‌آویو پس از حمله ایران به دنبال جنگ نیست و «در این شرایط، تعادل لازم است.»

یک مقام ارشد دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا هم روز یکشنبه به خبرنگاران گفت که یک مقام اسرائیلی به ایالات متحده گفته است که تل‌آویو به دنبال تشدید قابل توجه رویارویی با ایران نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ماجرای یحیی گل محمدی و تراکتور پایان یافت
  • ماجرای یحیی گل‌محمدی و تراکتور پایان یافت
  • پای این بازیکن استقلال به ماجرای دعوا نکونام و خطیر باز شد
  • جلسه امروز کابینه جنگ اسرائیل پس از ۳ ساعت بدون نتیجه پایان یافت
  • پایان بدون نتیجه جلسه کابینه جنگ رژیم صهیونیستی پس از ۳ ساعت
  • وقتی دونالد ترامپ دی‌جی می‌شود!
  • خبرگزاری دولت: آغاز ریزش نرخ دلار در بازار آزاد/ ماجرای شایعه وصول مالیات از مهریه/ قیمت شمش طلای حراجی چند میلیارد تومان شد؟
  • اسپانسری که استقلال را حذف کرده بود به آبی‌ها کمک می‌کند؟
  • آخرین خبر از ماجرای حسین حسینی و جیمی‌جامپ زن/ سنگربان استقلال محروم می‌شود؟
  • تصاویری از خوش پوش‌ترین ملکه دنیا