Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی طارمی و ماتیوس رایس دو بازیکنی هستند که به ترکیب اصلی ریو آوه بازمی‌گردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه ورزشی آبولا اعلام کرد طارمی که با 7 گل زده، بهترین گلزن تیم پرتغالی بوده به همراه رایس که مدافع چپ تیم است، از بازی بعدی در اختیار کارلوس کارواهال، سرمربی تیم خواهند بود.

این دو چهره بعد از پشت سرگذاشتن دوره محرومیت قادر به همراهی خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ناجاک  و جامبور، 2 بازیکن خط میانی تیم که با مشکل مصدومیت مواجه بودند، با کسب سلامتی خود در اختیار کادر فنی هستند.

انتهای پیام/س

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی طارمی ورزشی محرومیت ریو آوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۷۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام گران‌قیمت پورتو از طارمی پیش از رفتن به اینتر

قیمت مهدی طارمی، ستاره تیم ملی ایران در جدیدترین ارزشگذاری سایت ترانسفر مارکت «2 میلیون یورو» کاهش یافت.مهدی طارمی پیش از این با ارزش 12 میلیون یورویی گران ترین فوتبالیست ایران به شمار می رفت. یعنی بیش از 140 میلیارد تومان ارزش ستاره ایرانی کاهش یافته است. به نقل از فارس پورتو بعد از تصمیم طارمی در زمستان مبنی بر سفر به ایتالیا برای حضور در تست های پزشکی این بازیکن ایرانی را در لیست سیاه تیمش قرار داد.طارمی در 3 ماه گذشته بیش از 90 درصد بازی ها از لیست خارج شد یا نیمکت نشین بود تا از مهره کلیدی اژدها به یک بازیکن خارج از ترکیب تبدیل شود.هرچند طارمی با مخالفت مدیریت باشگاه پورتو و فشار هواداران سفر خود را در زمستان به ایتالیا لغو کرد ولی انتقال ستاره ایرانی در تابستان به صورت رایگان به نراتزوری تقریبا قطعی است.طارمی هفته گذشته بعد از 4 ماه گل نزدن در لیگ پرتغال به دلیل خروج از ترکیب دوباره گلزنی کرد که در زیر می توانید تماشا کنید.

سایت ترانسفر مارکت گزارش می دهد که طارمی به دلیل «نیمکت نشینی های مدام و خروج از ترکیب پورتو» با افت 2 میلیون یورویی مواجه شده است.بر اساس گزارش این رسانه آماری، ارزش طارمی در سال 2022 تا 20 میلیون یورو افزایش یافت اما در در طی یک سال اخیر قیمت ستاره ایرانی با کاهش 10 میلیون یورویی یعنی به نصف رسیده است.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی + فیلم
  • عکس| طارمی به ترکیب برگشت!
  • گلزن پرسپولیس به نفت در اختیار تارتار
  • پاسخ مبهم کونسیسائو درباره بازگشت مهدی طارمی
  • سکوت معنادار سرمربی پورتو درباره طارمی
  • سکوت کونسیسائو درباره بازگشت طارمی
  • کودتا در پورتو؛ طارمی به ترکیب برمی‌گردد؟
  • انتقام گران‌قیمت پورتو از طارمی پیش از رفتن به اینتر
  • غیبت بهترین گلزن و مدافع راست نساجی در بازی با تراکتور