Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،ششمین جلسه کارگروه فرهنگی - اجتماعی شهرستان کرمانشاه با حضور خانی معاون فرماندار و ارائه گزارش توسط ادارات عضو برگزار شد .

در این جلسه  ارائه گزارش مشکلات محله کم برخوردار جعفرآباد توسط پایگاه خدمات اورژانس اجتماعی مشکلات محله مرادآباد توسط موسسه پیشگیری بهزیستی هماهنگی اورژانس های چهارگانه ؛ 110 - 125 - 115 - 123 در مداخلات اجتماعی با اولویت موارد خودکشی انجام شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مظفری مدیر بهزیستی شهرستان کرمانشاه و دبیر کارگروه فقر در زمینه های اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی را عامل بسیاری از ناهنجاری‌ها و کج‌روی های اجتماعی عنوان کرد و گفت: توزیع نابرابر منابع و امکانات سبب اختلاف طبقاتی بین مردم می گردد و به تبع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی روز به روز افزایش می یابد.

 این مسئول در ادامه به برخی از فعالیت ها و اقدامات بهزیستی در حوزه پیشگیری و اجتماعی اشاره کرد در مناطق مذکور اشاره کرد و گفت : علیرغم کمبود اعتبارات ، بهزیستی از تمام ظرفیت ها به منظور خدمت به اقشار محروم و در معرض آسیب استفاده و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نخواهد کرد .

  خانی معاون فرماندار ضمن تاکید بر اهتمام ادارات و ارگانها در زمینه ارائه خدمات به مردم خصوصا ساکنین مناطق کم برخوردار، گفت: توجه به رفع نیازمندی‌ها و توسعه زیرساخت‌های مناطق کم برخوردار می بایست جزء اولویت‌های دستگاه،های اجرایی باشد.

 در پایان مقرر گردید شهرداری منطقه 3 نسبت به بررسی زیرساختهای محله جعفرآباد و رفع مشکلات موجود اقدام نماید.

 شهرداری با همکاری شبکه بهداشت نسبت به بررسی و احصاء آمار مکانهای طرح غیر بهداشتی دام و طیور در محله جعفرآباد اقدام و نتیجه را به منظور اتخاذ تصمیم در جلسه آتی ارائه نماید .

 طرح تفصیلی نقشه کرمانشاه به منظور بررسی موقعیت جغرافیایی محله مرادآباد از حیث شهری یا روستایی توسط شهرداری ارائه گردد .

 جلسات هماهنگی و مانورهای مشترک بین اورژانس های چهارگانه برگزار گردد .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تسهیلات کارگروه فرهنگی ارائه گزارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۷۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی فرمانده انتظامی کرمانشاه به مشکلات شهروندان درحوزه انتظامی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، روزهای ۲ شنبه هر دو هفته یکبار و در قالب سامانه‌های ۱۹۷ و ۱۴۷ با عموم شهروندان، کارکنان، پیشکسوتان و … دیدار کرده و ضمن رسیدگی به مشکلات آنها در حوزه انتظامی، پیشنهادات و انتقادات آنان را نیز دریافت و در راستای بهبود و ارتقا عملکرد انتظامی استان مورد بررسی قرار خواهد داد.

طبق برنامه ریزی های انجام شده جلسه ملاقات مردمی فرمانده انتظامی استان از ساعت ۹ صبح آغاز و تا حوالی ساعت ۱۳ ادامه خواهد داشت.

در همین راستا جلسه ملاقات مردمی سردار حاجیان رئیس پلیس استان فردا دوشنبه ۳ اردیبهشت در مجتمع خدماتی رفاهی پردیس انتظامی به آدرس میدان فردوسی ابتدای خیابان دلگشا برگزار می‌شود.

کد خبر 6084591

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات خبازان خندابی در کارگروه آرد و نان
  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • ماموریت مجلس به سازمان محیط زیست برای رفع مشکلات زیستی
  • طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود
  • ارائه ۵۱ هزار مشاوره تلفنی در‌ بهزیستی البرز
  • رسیدگی فرمانده انتظامی کرمانشاه به مشکلات شهروندان درحوزه انتظامی