Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه از نمایشگاه پیشگامان گام دوم انقلاب که از دو روز پیش در دانشگاه علوم پزشکی بقیة‌الله(عج) آغاز به کار کرده است، بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه صبح امروز (دوشنبه) از نمایشگاه پیشگامان گام دوم انقلاب که از دو روز پیش در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) آغاز به کار کرده است بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه پیشگامان گام دوم انقلاب شامل ۳۰ غرفه است. طب نظامی و جبهه مقاومت، محرومیت‌زدایی و خدمات اجتماعی، علوم اعصاب و رفتار، سبک زندگی اسلامی، طب نظامی و تهدیدات نوین و همچنین بهداشت و ارتقای سلامت، از جمله غرفه‌های این نمایشگاه هستند.

در جریان این بازدید که جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج)، سردار سلامی را همراهی می‌کرد، از سند برنامه‌های راهبردی تحول و تعالی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله‌الاعظم(عج) رونمایی شد.

فرمانده کل سپاه در یادداشتی برای رونمایی از سند برنامه‌های راهبردی تحول و تعالی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله‌الاعظم(عج) نوشت: دانشگاه علوم پزشکی حضرت بقیه الله الاعظم (عج) باید در تراز برترین دانشگاه‌های پزشکی جهان در شکستن مرزهای دانش و فناوری‌های نوین برتر باشد. این یک آرمان دست یافتنی است. هر سال آن را مرور می‌کنیم. ما واقعاً می‌توانیم. موفق باشید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی فرمانده کل سپاه نمایشگاه انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۷۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه: عملیات بیش از انتظار موفق بود | توصیه سرلشکر سلامی به اسرائیل

آفتاب‌‌نیوز :

سرلشکر حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی درباره عملیات تنبیهی «وعده صادق» که در پاسخ به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق صورت گرفت، تصریح کرد: ما عملیات محدودی انجام دادیم و این عملیات در حد اندازه شرارت‌های رژیم صهیونیستی بود و می‌توانست گسترده باشد؛ این عملیات را محدود کردیم به آن بخش از توانایی‌هایی که رژیم صهیونیستی برای حمله به سفارت ما از آن استفاده کرده بود.

وی افزود: این عملیات با موفقیت بیش از حد انتظار انجام شد؛ هنوز اطلاعات از اصابت موشک‌ها کامل نیست، ولی بخشی از اصابت‌هایی که گزارش دقیق، مستند و میدانی از آن‌ها داریم نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار اتفاق افتاده و مردمان ساکن در سرزمین‌های اشغالی، مقامات صهیونیستی و ارتش اشغالگر و تروریستی صهیونیستی و آمریکا بهتر از ما تا این لحظه اثرات کوبنده این ضربات را تشخیص دادند و متوجه شدند.

فرمانده‌کل سپاه بیان کرد: نکته مهم این است که من توصیه می‌کنم رژیم صهیونیستی از رفتار‌های گذشته خود دست بردارد و از این حرکت عبرت بگیرد، اگر این رژیم هر واکنشی نشان دهد، مطمئناً واکنش ما بر اساس این تجربه جدیدی که از توانایی ما به‌دست آمده، بسیار سخت‌تر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • نیروی متخصص کافی در بیمارستان دیلم به‌کارگیری شود
  • اجتماع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایلام در حمایت از حمله سپاه به رژیم صهیونیستی
  • کشف بیس از ۵۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • بیانیه جمعی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حمایت از حمله موشکی ایران
  • حمایت جمعی از کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان از عملیات مقتدرانه ایران
  • کشف نزدیک به ۶۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی بجنورد از عملیات موفق سپاه +فیلم
  • کشف ۵۸۰ قلم ملزومات و تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • فرمانده سپاه: عملیات بیش از انتظار موفق بود | توصیه سرلشکر سلامی به اسرائیل
  • سرلشکر سلامی: رژیم صهیونیستی واکنشی نشان دهد جواب ما سخت‌تر خواهد بود