Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-29@14:00:12 GMT

ادامه آلودگی هوا در تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۷۵۱۲

به گزارش فارس، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 144 قرار گرفته و هوای پایتخت برای گروه‌های حساس ناسالم است. همچنین این شاخص طی 24 ساعت گذشته بر روی عدد 145 قرار داشته و هوا ناسالم بود. 

تهران از ابتدای سال 25 روز هوای پاک، 192 روز هوای سالم، 51 روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و 2 روز هوای ناسالم برای همه  افراد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که در مدت مشابه سال پیش تهران 15 روز هوای پاک، 216 روز هوای سالم و 39 روز هوای ناسالم ب رای گروه‌های حساس داشته است. 

بیشترین دما برای روز جاری 11 درجه و کمترین دما 4 درجه پیش‌بینی شده است. همچنین تداوم آلودگی هوا تا روی آینده ادامه دارد ولی مقداری از شدت آن کاسته خواهد شد. 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۷۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت «قابل قبول» هوای تهران ادامه دارد

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، هم‌اکنون (ساعت ۹:۲۰ جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳) متوسط شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۵۱ یعنی در وضعیت زرد یا همان شرایط «قابل قبول» قرار دارد. 

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته نیز میانگین شاخص آلودگی هوای تهران روی عدد ۵۵ یعنی در وضعیت زرد یا همان شرایط «قابل قبول» قرار داشت. 

آلاینده شاخص هوای تهران در حال حاضر، ذرات معلق زیر ۲.۵ میکرون است، اما در ۲۴ ساعت گذشته گاز NO۲ آلاینده شاخص هوای پایتخت بوده است. 

گفتنی است، از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا امروز، ۴ روز هوای پاک و ۵ روز هوای قابل قبول در روزشمار شاخص آلودگی هوای تهران به ثبت رسیده است.

منبع: ایلنا

tags # آلودگی هوا سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • وضعیت «قابل قبول» هوای تهران ادامه دارد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • هوای تهران در وضعیت «پاک» قرار دارد
  • کیفیت هوای مشهد برای گروه‌های حساس ناسالم است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • کیفیت هوای مشهد ناسالم است
  • هوای ناسالم سه شهر خوزستان برای گروه‌های حساس
  • ناسالم بودن هوا در برخی شهرهای خوزستان برای گروههای حساس
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای خوزستان امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳