Web Analytics Made Easy - Statcounter

رژیم صهیونیستی در حال برنامه ریزی برای مصادره ده ها هکتار از اراضی خصوصی فلسطین در قسمت شمال غربی کرانه باختری هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، رژیم صهیونیستی در حال برنامه ریزی برای مصادره ده ها هکتار از اراضی خصوصی فلسطین در قسمت شمال غربی کرانه باختری هستند.

 

محمد ابو الشیخ ، یک فعال ضد شهرک سازی ، اظهار داشت که مقامات اسرائیلی طرحی را برای گسترش جاده ای در نزدیکی شهرک الفیه مناصه ، واقع در جنوب شهر قلقلیه ترسیم کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این طرح منجر به توقیف ده ها هکتار از اراضی خصوصی فلسطین خواهد شد.

 

در اول دسامبر ، وزیر امور نظامی اسرائیل ، نفتالی بنت از طرح جنجالی برای ساخت شهرک اسرائیلی جدید در محل مجتمع بازار عمده فروشی در شهر الخلیل خبر داد.

 

به گفته وزیر اسرائیل ، این پروژه برنامه ریزی شده تعداد شهرک نشینان اسرائیلی را در این شهر دو برابر می کند.

 

روزنامه عبری هایوم در 28 نوامبر گزارش داد که مقامات اسرائیلی قصد داشتند هزاران واحد مسکونی جدید را در نزدیکی بیت المقدس القدس احداث کنند.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان کانون های مساجد استان بوشهر قرآن کریم مجلس روزنامه هرمزگان طرح ملی فهما شهرک های صهیونیستی شهرک های یهودی نشین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۷۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله به پایگاه «المالکیه» رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان در ادامه عملیات‌های خود برای حمایت از مردم مظلوم غزه یک پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله موشکی قرار داد.

در بیانیه حزب الله در خصوص این عملیات آمده است: برای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلاور و شریف آن، مجاهدان مقاومت اسلامی سحرگاه امروز پنج‌شنبه نظامیان دشمن صهیونیستی را در پایگاه المالکیه به صورت مستقیم هدف حمله موشکی قرار داد.

این خبر در حالی است که یک پهپاد ارتش اشغالگر خانه‌ای را در اطراف شهرک مرکبا در جنوب لبنان هدف قرار داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم اعلام کردند که آژیرهای خطر در شماری از شهرک‌های صهیونیستی در منطقه الجلیل غربی در شمال فلسطنی اشغالی از بیم حمله پهپادی از جنوب لبنان به صدا درآمد.

کد خبر 6081928

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا برای نخستین‌بار چند شهرک‌نشین صهیونیست را تحریم کرد
  • منابع عبری شلیک موشک به عسقلان را تایید کردند
  • انفجار مهیب در جنوبی ترین بندر رژیم صهیونیستی
  • «عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس
  • حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس به شهرک‌های صهیونیست‌نشین
  • حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس به شهرک‌های صهیونیست‌نشین+ فیلم
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه «المالکیه» رژیم صهیونیستی
  • کاهش گردوغبار در خوزستان با پراکنش اراضی کشاورزی
  • تل آویو: عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل پاداشی به تروریسم است
  • طرح رژیم صهیونیستی برای تغییر وضعیت موجود در مسجد الاقصی