Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@08:58:12 GMT

قرارداد کارخانه زباله سوز ساری شبیه ترکمنچای است

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۷۶۸۲

قرارداد کارخانه زباله سوز ساری شبیه ترکمنچای است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رازجویان صبح دوشنبه در جلسه بررسی روند احداث نیروگاه زباله سوز ساری خواستار تسریع در روند اجرای آن شد و افزود: به دلیل اینکه عزمی در گذشته برای تکمیل این کارخانه وجود نداشت احداث ان به درازا کشیده شده است.

وی بر ضرورت تکمیل زباله سوز و سرانجام رساندن مشکل زباله را مهم دانست و گفت: قراردادی که شهرداری با پیمانکار بستند شبیه قرارداد ترکمنچای است زیرا هیچ از افراد نمی دانند دستگاه هایی که برای آن قرارداد بستند و قرار است در کشوری دیگری ساخته شود، چیست و نمی دانند این دستگاه چقدر ارزش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رازجویان درباره زباله سوز نوشهر نیز گفت: زباله سوز نوشهر آماده بهره برداری است و با رفع مشکلات فراروی به زودی راه اندازی می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران تصریح کرد: شرکتی که با آن برای زباله سوز ساری منعقد شده واردکننده تجهیزات است و قرار شد طی ۶۰۰ روز این طرح بهره برداری شود که اکنون به بیش از هزار روز رسیده است.

وی افزود: شهرداری ساری طی نامه ای خواستار رسیدگی دفتر فنی استانداری و کمیته فنی به مسئله زباله سوز ساری شد و اینکه چه کسی در این طرح تخلف کرد باید در مراجع قانونی رسیدگی شود.

کد خبر 4798934

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مازندران زباله بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان مجلس شورای اسلامی قزوین تعطیلی مدارس بارش برف یاسوج خطبه های نماز جمعه ثبت نام کاندیداها شهرکرد بیرجند استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۷۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  محمد حمیدی در شورای مسکن استان سمنان با بیان اینکه آماده سازی و افتتاح واحد‌های درحال ساخت مهم‌ترین اولویت دولت سیزدهم است گفت: در این جلسه مصوب شد واحد‌های مسکونی با بیش از  ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی به تفکیک شهرستان‌ها مشخص شود تا این واحد‌ها  با کمک‌های مالی وزارت راه و شهرسازی به بهره برداری برسد.
وی خاطرنشان کرد: از تیرماه امسال بصورت ماهانه تعدادی از این واحد‌ها آماده بهره برداری هستند و پیش بینی میکنیم در تیرماه امسال حدود یک هزار واحد مسکونی در استان به بهره برداری برسد.

استاندار سمنان  هم با اشاره به وضعیت مطلوب این استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن  گفت : این استان توانست رتبه دوم کشور را در ۶ ماهه دوم سال گذشته در اجرای طرح نهضت ملی مسکن کسب  کند.

وی همچنین بر لزوم تکمیل این طرح در ایوانکی تاکید کرد .

مشخص کردن برنامه زمانبندی آماده سازی زیرساخت‌ها ادارات راه و شهرسازی با شهرداری‌ها تا هفته آینده و همچنین تسریع درنحوه پرداخت تسهیلات بانک‌ها به متقاضیان واحد‌های مسکونی از دیگر مطالبی بود که در این جلسه مطرح شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه
  • بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاه در اهواز