Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز اطلاعات مالی وزارت امور اقتصادی و دارایی، در پی شایعاتی مبنی بر بازگشت جمهوری اسلامی ایران به لیست سیاه کارگروه اقدام مالی (FATF)، بازگشت ایران به این لیست را تکذیب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از وزارت امور اقتصادی و دارایی، میثم امیری اظهار داشت: گروه ویژه اقدام مالی(FATF) یک سازمان بین دولی است که در سال سه بار تشکیل جلسه می دهد و اخیرا اجلاسی نداشته و اجلاس آتی آن نیز برای بررسی و تصمیم گیری در خصوص اقدامات کشور ها از جمله ایران، در فوریه ۲۰۲۰ (بهمن ماه سال جاری) برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاعات مالی ضمن اعلام اینکه تصویب لوایح پالرمو و CFT در کمیسیون های مجمع تشخیص مصلحت نظام روند قانونی را طی می نماید، بر هشیاری فعالان اقتصادی تأکید کرد و افزود: اینگونه شایعات ساخته و پرداخته کسانی است که با استفاده از ابزار شایعه پراکنی قصد التهاب آفرینی در بازار ها به ویژه بازار ارز را داشته و منفعت طلبی خود را دنبال می کنند.

اخیراً عده ای با بالا گرفتن دوباره پرچم FATF سعی در اعمال فشار بر نظام برای پذیرش لوایح FATF هستند این در حالی است که به اعتقاد کارشناسان داخلی پیوستن به FATF می تواند عواقب جبران ناپذیری در هدفمند کردن تحریم ها علیه ایران داشته باشد.

 

انتهای پیام/ط

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۷۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد فرهنگ و هنر یکی از اولویت‌های اصلی وزارت فرهنگ است / هر فعل اقتصادی نیازمند انضمام نگاه فرهنگی است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حوزه فرهنگ یکی از اولویت های اصلی اقتصاد فرهنگ و هنر است؛ در همین راستا سند اجرایی با کارنامه دوساله و افق دو سال آینده داریم، در حوزه اقتصاد هم شرایط به همین نحو است.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: با این باور در این سلسله نشست هایی که طراحی شده، با دوستان اقتصادی گفت و گو می کنیم و در نشست مشترک با وزیر اقتصاد هم همین بحث را داشتیم که چگونه دو حوزه اقتصاد و فرهنگ را به هم نشینی هم افزا برسانیم و چگونه نیازهای متقابل را برطرف کنیم.

وی افزود: امیدوار هستیم به زودی سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد را رونمایی کنیم.

اسماعیلی بیان کرد: حوزه فرهنگ یکی از اولویت های اصلی اقتصاد فرهنگ و هنر است؛ در همین راستا سند اجرایی با کارنامه دوساله و افق دو سال آینده داریم، در حوزه اقتصاد هم شرایط به همین نحو است هر فعل اقتصادی و اتفاق عمرانی و صنعتی نیازمند انضمام نگاه فرهنگی است.

دیگر خبرها

  • دکتر پرستو بخشی خودکشی کرد؟ | واکنش رسمی وزارت بهداشت به مرگ یک متخصص قلب | نام این پزشک متخصص زن در لیست سیاه وزارت بهداشت بود؟
  • پیدا و پنهان اقتصاد در سالی که گذشت!
  • زبان فارسی میراث مشترک ایران و افغانستان
  • رایزن فرهنگی ایران: زبان فارسی میراث مشترک با افغانستان است
  • اقتصاد فرهنگ و هنر یکی از اولویت‌های اصلی وزارت فرهنگ است / هر فعل اقتصادی نیازمند انضمام نگاه فرهنگی است
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟|حسین سرآبادانی
  • بیگانی : پیش بینی بازاری داغ برای فعالان بورس در تابستان 1403 / صندوقهای طلا، کالا و بعضی سهامی، برندگان سال 1402 بازار سرمایه / حضور ترامپ در انتخابات تمام بازارهای مالی ایران را تحت تاثیر قرار می دهد
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟ | فردین آقابزرگی
  • تلخ و شیرین اقتصاد در ۱۴۰۲
  • وضعیت بازارهای مالی داخلی در سالی که گذشت