Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@10:43:35 GMT

دستگیری سارقان لوازم خودرو

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۷۷۳۷

دستگیری سارقان لوازم خودرو

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سرهنگ الیاس تازیکه فرمانده انتظامی شهرستان علی آبادکتول گفت: این افراد اعضای ۲ باند حرفه‌ای سرقت بودند که درپی دریافت گزارشاتی مبنی بر سرقت تجهیزات داخل خودرو، سرقت خودرو و چند فقره کیف قاپی عملیات شناسایی آن‌ها آغاز شد.
او افزود: پس از انجام کار پلیسی در سطح شهرستان علی‌آبادکتول عوامل سرقت شناسایی و در یک اقدام مراقبتی ضربتی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته او افراد دستگیر شده از استان‌های شرقی کشور بودند و به ۱۹ فقره سرقت تاکنون اقرار کردند.
فرمانده انتظامی علی آبادکتول ادامه داد: این افراد اغلب پراید‌های مدل ۸۵ را با سوئیچی که در اختیار داشتند باز کرده و سپس محتویاتش را به سرقت می‌بردند.
تازیکه با تشریح برخی توصیه‌های حفاظتی به مالکان خودرو‌ها گفت: همه خودرو‌ها باید مجهز به تجهیزات ایمنی مناسب باشند تا فرصت سرقت از مجرمین و سارقین خودرو سلب شود.
او ادامه داد: به مالکان خودرو‌های مدل‌های پایین استفاده از قفل پدال، قفل فرمان و استفاده از سوئیچ مخفی نیز توصیه می‌شود که در افزایش ضریب ایمنی خودرو بسیار موثر است.   انتهای پیام / ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۷۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی حسن حیدری اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مأموران پاسگاه آبرومند موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به ارتکاب سرقت اعتراف و در این خصوص مال خر نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حیدری در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6087902

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد