Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که هنوز مقامات قضایی درباره علت دستگیری کیانوش‌راد اظهارنظر نکرده‌اند، یک خبرگزاری اصولگرا علت بازداشت نماینده اسبق اهواز در مجلس شورای اسلامی را ارتباط وی با یکی از عوامل شبکه نفوذ امنیتی اقتصادی اعلام کرده است.

خبرگزاری مهر در ادعایی به نقل از یک منبع آگاه درباره بازداشت محمد کیانوش‌راد نماینده اهواز در مجلس ششم نوشته است: دلیل بازداشت وی ارتباط و همکاری با یکی از عوامل شبکه نفوذ امنیتی - اقتصادی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازداشت بعد از شناسایی و دستگیری یکی از عوامل شبکه نفوذ امنیتی اقتصادی با نام اختصاری «ج.ع» پس از ورود به کشور صورت گرفت. این افراد از طریق تاسیس شرکت‌های پوششی و سازمان یافته اقدام به پولشویی، جعل سند و نفوذ در بدنه دولتی و حاکمیتی می‌کردند.

بازداشت یکی از عوامل شبکه نفوذ امنیتی-اقتصادی پس از ورود به کشور

خبرگزاری فارس نیز به نقل از یک منبع آگاه از شناسایی و دستگیری عوامل شبکه نفوذ امنیتی-اقتصادی پس از ورود به کشور خبر داد و نوشت: ج.ع با همکاری دیگر مرتبطین خود از طریق تاسیس شرکت‌های پوششی و سازمان یافته اقدام به پولشویی، جعل سند و نفوذ در بدنه دولتی و حاکمیتی می‌کرده است. برخی از مرتبطین فرد مذکور که از حامیان جریان فتنه ۸۸ بودند، بواسطه ارتباط با برخی سفارتخانه‌های خارجی پروژه نفوذ امنیتی-اقتصادی را هدایت می‌کردند.

این منبع مطلع با اشاره به ارتباط این عناصر نفوذی با سرپل های سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه گفت: بزودی جزییات بیشتری از عملکردهای ضدامنیتی این شبکه نفوذ به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید.

خبرگزاری ایلنا روز یکشنبه از بازداشت محمد کیانوش‌راد فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو حزب اتحاد ملت با حضور نیروهای امنیتی در منزلش خبر داده بود و نوشت: به گفته منبعی نزدیک به این فعال سیاسی، وی به زندان اوین منتقل شده اما هنوز مشخص نیست توسط چه ارگانی دستگیر شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۷۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی

چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

شایان ذکر است، مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • توماج صالحی کیست؟ او اعدام می‌شود؟
  • روایت رئیسی از محدودیت های امنیتی برای حضورش در برخی اجتماعات پاکستان /برق آبی سریلانکا از سوی شرکت ایرانی با تکنولوژی پیچیده اجرا شده است
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی نمایش خانگی / در وعده صادق روایت اول را ارائه دادیم
  • جبلی خبر داد: وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش‌خانگی در حال بررسی
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی | پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • روزنامه اصولگرا: تعطیلی شنبه یا پنجشنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبه‌رو کرده
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های محلی و بین‌المللی
  • علی هیبتی کیست؟ از درگیری مسلحانه تا حرکت غیرورزشی
  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»