Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@21:30:12 GMT

خطر جراحی از بیخ گوش یک استقلالی گذشت

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۷۷۸۸

خطر جراحی از بیخ گوش یک استقلالی گذشت

مدافع آبی پوشان که ممکن بود به خاطر آسیب دیدگی کارش به جراحی بکشد، به طور کامل مصدومیت را پشت سر گذاشت تا برای بازگشت به میدان آماده شود.

به گزارش مشرق، میلاد زکی‌پور مدافع چپ پای تیم استقلال که مدتی با آسیب دیدگی از ناحیه زانو دست و پنجه نرم می‌کرد، روزهای اخیر در تمرین حضور یافت و رفته رفته به تمرینات گروهی اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدافع که حالا در کنار همبازیانش تمرین می‌کند آسیب دیدگی را پشت سر گذاشته و نیازی به جراحی ندارد و پس از رسیدن به شرایط مطلوب بدنی مشکلی برای حضور در میدان نخواهد داشت. 

زکی‌پور در این فصل ۵ بار برای استقلال به میدان رفته و آخرین حضورش به هفته هشتم و بازی مقابل پارس جنوبی باز می‌گردد. وی پس از آن ۷ بازی متوالی را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد. 

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین استقلال میلاد زکی پور عمل جراحی مصدومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۷۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال برگزار نمی‌شود و آبی‌پوشان از فردا تمرینات خود را برای آماده‌سازی دیدار با تراکتور تبریز پیگیری می‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با تصمیم کادر فنی تیم فوتبال استقلال، تمرین امروز (یکشنبه) این تیم برگزار نخواهد شد و بازیکنان به استراحت می‌پردازند. قرار است تمرینات استقلال از فردا برای آماده‌سازی دیدار با تراکتور تبریز در کمپ مرحوم ناصر حجازی پیگیری شود.

تیم استقلال 12 اردیبهشت ماه در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت.

پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • کار مدافع آلومینیوم به اتاق عمل کشید(عکس)
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم
  • سائیدگی لگن و مفصل ران چیست
  • عصر پهپاد‌ها در معادلات جهانی جنگ
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند
  • احضار یک استقلالی به کمیته اخلاق به خاطر پرسپولیس
  • این بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن استقلالی به نساجی پیوست