Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس کمیته امداد کاشان امیرحسین شیخ استرکی گفت: با این میزان تسهیلات ۱۳۰ شغل برای خانواده‌های تحت حمایت ایجاد شده است.

او پرداخت تسهیلات اشتغال برای خانواده‌های تحت حمایت را فرصتی مناسب برای رسیدن به خودکفایی بیان کرد و افزود: در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال به خانواده‌های تحت حمایت محدودیتی نداریم و از طرح‌های اشتغال مددجویان برای رسیدن به درآمد پایدار حمایت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۷۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی

ناصر مرادی پویانی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در آیین جشن تکلیف فرزندان خانواده‌های مددجوی کمیته امداد شهرستان ایلام، با عنوان اینکه برنامه‌های فرهنگی یکی از زمینه‌های توانمندسازی خانواده‌های مددجویی است، بیان کرد: کمیته امداد هر ساله در زمینه‌های فرهنگی برنامه‌های گوناگونی را تدارک می‌بیند و در راستای توسعه و تقویت برنامه‌های فرهنگی با دستگاه‌های گوناگون فرهنگی در استان همکاری می‌کند.

وی همچنین گفت: کمک به تحصیل و ارتقای بنیه علمی و آموزشی خانواده، ارائه مشاوره‌های تحصیلی و اجتماعی به خانواده‌ها، برگزاری اردو‌های داخل و خارج استان، ارائه آموزش‌های مهارتی و تحصیلی، پرداخت شهریه‌های تحصیلی و راه اندازی کانون‌های آموزشی در نقاط گوناگون استان از جمله برنامه‌های فرهنگی این نهاد است.

رضایتی رئیس ستاد اقامه نماز استان نیز در این مراسم گفت: اگرچه که دستگاه‌های فرهنگی در زمینه تربیت کودکان نقش و وظیفه مهمی دارند، اما خانواده‌ها در این زمینه نقش اساسی دارند و توجه کمیته امداد به نهاد خانواده از طریق تدارک برنامه‌های فرهنگی شایسته تقدیر است.

حجت‌الاسلام هاشمی نماینده آستان رضوی هم عنوان کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های آستان قدس رضوی توسعه خدمات این مجموعه فرهنگی در سراسر کشور است که در این زمینه‌ها قطعا مددجویان کمیته امداد در اولویت هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • تخصیص ۵۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در اردستان
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • بهره برداری از ۵ طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان با حمایت بنیاد برکت
  • جذب ۳۰۰ میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی
  • جذب 300 میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی