Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین مرادی شامگاه یکشنبه در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه نقاشی سیروان کنعانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تلاش برای معرفی ظرفیت ها و توانمندی های هنرمندان کردستانی یکی از اولویت های اصلی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان است.

وی ادامه داد: فراهم کردن زمینه و بستر برای عرضه آثار تولیدی هنرمندان کردستانی به ویژه در عرصه تجسمی، با وجود گالری سوره واقع در پردیس سینمایی بهمن سنندج یکی از ظرفیت های در اختیار حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان افزود: استان کردستان در تمامی رشته های هنری دارای ظرفیت ها و استعدادی بی شماری است و به همین دلیل یکی از تلاش های ما فراهم کردن زمینه و بستر برای معرفی این ظرفیت هاست.

وی گفت: امروز نوع عرضه و همچنین برگزاری نمایشگاه های آثار هنرمندان در حوزه تجسمی دارای اهمیت زیادی است و به همین دلیل تلاش می شود تا به بهترین شکل ممکن زمینه برای عرضه آثار تولیدی هنرمندان تجسمی کردستان در قالب برگزاری نمایشگاه در گالری سوره فراهم شود.

مرادی با بیان اینکه هر هفته گالری سوره میزبان آثار یکی از هنرمندان تجسمی استان کردستان است، بیان کرد: خوشبختانه با توجه به اطلاع رسانی های صورت گرفته میزان حضور هنرمندان برگزاری برگزاری نمایشگاه قابل تقدیر است.

وی افزود: هم اکنون و در هفته پایانی آذرماه، برگزاری نمایشگاه های تجسمی در گالره سوره برای دو ماه آینده مشخص شده است و در بعضی از شرایط و به دلیل استقبال زیاد ما فرصت در اختیار گذاشتن این مکان به بعضی از هنرمندان کردستانی را نداریم.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان اظهار داشت: ما در حوزه هنری یک ریال بابت در اختیار گذاشتن این مکان از هنرمندان دریافت نمی کنیم و حتی در حوزه های اطلاع رسانی و خبری کردن نمایشگاه نیز این عزیزان را کمک می کنیم.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم از برگزاری نمایشگاه های تجسمی در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج، یادآور شد: به دلیل اطلاع رسانی مناسب و همچنین دسترسی آسان حضور مردم برای بازدید از نمایشگاه ها در گالری سوره بسیار خوب است و انتظار می رود که این روند همچنان ادامه داشته باشد.

در جریان برگزاری این مراسم نمایشگاه آثار سیروان کنعانی از هنرمندان توانمند کردستانی در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج گشایش یافت و این نمایشگاه به مدت یک هفته آماده پذیرایی از علاقمندان است.

کد خبر 4798966

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری کردستان هنرهای تجسمی بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان مجلس شورای اسلامی قزوین تعطیلی مدارس بارش برف یاسوج خطبه های نماز جمعه ثبت نام کاندیداها شهرکرد بیرجند استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۷۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر هنرستان شهید احمد دانش  بردسکن گفت:  نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان در هفته مشاغل با هدف نمایش توانایی های علمی، هنری و مهارتی هنرجویانِ این هنرستان و معرفی رشته های تحصیلی این هنرستان در شاخه کاردانش به دانش آموزان پایه نهم برای هدایت تحصیلی و انتخاب رشته آگاهانه  سال آینده برپا شد.

 

 زهرا صمیمی با بیان اینکه این نمایشگاه از دوم  تا ۱۱ اردیبهشت برای بازدید دانش آموزان پایه نهم و سایر علاقه مندان دایر است، افزود: در این نمایشگاه 15 غرفه از توانمندی های هنرجویان این هنرستان در رشته های مختلف از جمله مدیریت خانواده، مشاوره، چهره سازی،  دوخت لباس  شب  و عروس، مهارت سالم زیستن، کامپیوتر و تربیت بدنی به معرض نمایش گذاشته شده است.

 

صمیمی عنوان کرد: رشته های تحصیلی هنرستان شهید احمد دانش در شاخه کاردانش، گرافیک، رایانه ای، طراحی دوخت لباس شب و عروس، مدیریت و برنامه ریزی امور خانواده است و در سال تحصیلی جاری تعداد ۲۷۰ دانش آموز دختر در این هنرستان مشغول به تحصیل هستند.

 

وی همچنین  افزود: در سال‌های اخیر با توجه به گرایش بیشتر دانش آموزان به رشته های فنی و مهارتی با کمبود فضای کارگاهی و آموزشی و  همچنین کمبود تجهیزات کارگاهی مواجه هستیم که حمایت و توجه بیشتر  مسئولان را به این هنرستان می طلبد.

 

نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان و هنرآموزان هنرستان شهید احمد دانش بردسکن در محل ساختمان شهید لندی این  هنرستان برپاست.

 

دیگر خبرها

  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر
  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • فیلمی با موضوع امام رضا در راه جشنواره فجر
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر
  • سومین نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی برای حمایت از کودکان غزه
  • برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی
  • استفاده از هنرمندان برای معرفی تاریخ در مناطق کم‌برخوردار